The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20200708_091755.jpg
 
Tsja het heeft 4 wielen en een motor en een stuur. Als je dat een auto wilt noemen, dan is ie goed natuurlijk :t

Het blijven gekke mensen die belgen:+
En het is nog en sport uitvoering ook _O-

Volgens mij haalt ie 55km/u ipv 50km/u :+

Edit: heeft nog coole "Viper strepen" ook, en de ... eu ... piloot ... is zelfs zo sportief om vooraan ook een nummerplaatje te hangen, terwijl dat niet eens moet _O-
Is mij zelf ook nu pas opgevallen door op streetview te kijken :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
7tYG17s.jpg

Indien goed:
Je motor pal bij een self-pasfoto-cabine
(Of hoe je dat ook noemt, maar ik denk dat het wel gesnapt wordt, of is een voorbeeld nog nodig? Heb het erg druk ... vandaar ... )

Tsja het heeft 4 wielen en een motor en een stuur. Als je dat een auto wilt noemen, dan is ie goed natuurlijk :t

Het blijven gekke mensen die belgen:+
Chips... te laat :+ Was al goedgekeurd.
 
Ik heb nog geen locatie gevonden waar ze buiten staan hoor :N
Volgens mij komt dat in Nederland ook amper meer voor.. En ik mag met m'n motor het gemeentehuis niet in _O-
 
Hallo? Zo moeilijk is die toch niet nu :?

Ik bedoel dus zo iets he.
In België niet zo makkelijk want staan zelden buiten, ik ben er lang geleden eens voor door de voetgangerstunnel onder Station Leuven gereden :X
Maar in NL vind je ze dikwijls gewoon buiten.
In NL bestaat het blijkbaar ook al een eeuwigheid!

Echt lekker weer is het nou ook weer niet om op zoek te gaan ernaar. en die jou voorbeeld uit 1961 _O- die zal er allang niet meer staan.

Ik ken wel een locatie die redelijk "buiten" staat, maar om nou een pier op te rijden daarvoor :+ en voor anderen moet ik weer een roltrap op _O- allemaal uitdagingen 8)7
 
Hallo? Zo moeilijk is die toch niet nu :?

Ik bedoel dus zo iets he.
In België niet zo makkelijk want staan zelden buiten, ik ben er lang geleden eens voor door de voetgangerstunnel onder Station Leuven gereden :X
Maar in NL vind je ze dikwijls gewoon buiten.
In NL bestaat het blijkbaar ook al een eeuwigheid!

De enige de ik ken en weet te staan zitten binnen in een Gemeentehuis. Wellicht dat de bodes me met mijn motorkloffie wel binnenlaten, maar de motor zelf niet.

Edit: Ja, inmiddels zijn de nieuwe bandjes geleverd en gemonteerd. Dus ik kan weer los :+
 
Laatst bewerkt:
Verkeerslichten i.v.m. overvliegende vliegtuigen hebben we niet in NL :+ Waarschuwingsborden zijn er ook niet heel erg veel ben ik na 1,5 uur rond Schiphol rijden achter _O-
Ennieweg, Je motor op een rij haaietanden
Ik bedoel daarmee dus die tekens op de weg bij een voorrangskruising. ;)
 
Verkeerslichten i.v.m. overvliegende vliegtuigen hebben we niet in NL :+ Waarschuwingsborden zijn er ook niet heel erg veel ben ik na 1,5 uur rond Schiphol rijden achter _O-
Ennieweg, Je motor op een rij haaietanden
Ik bedoel daarmee dus die tekens op de weg bij een voorrangskruising. ;)

Hebben we wel.... alleen de ene lokatie waarvan ik het zeker weet is net aan de andere kant van het hek waar je dus niet zomaar komt...
Overigens die borden zie je volgensmij niet zo snel bij schiphol maar eerder bij Volkel, Ehv Airport enzo.... vliegvelden die volgens mij militair zijn....
(Ehv Airport "huurt" de grond zover ik weet.... en het is een Militaire vliegveld)
(Met mijn oude werk wel eens over het vliegveld-terrein moeten rijden (ingang vanaf de militaire kant) en toen kwam ik dus de verkeerslichten tegen aan het einde/begin van de runway.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan