The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En 300 meter bij mijn huis vandaan vond ik ook ineens het stacheldraht met de Y staanders. Die zijn jullie allang vergeten maar ik vergeet niets

Screenshot_20200713-183440_Maps.jpg
 
1594666463092.png


Bij mijn oude modelvliegvereniging hadden we ook zo'n bord. Helaas niet de tijd gehad om op de motor even die kant op te gaan. Dacht er gelijk aan toen ik de opdracht zag...
 
Indien goed: Je motor bij de voetopgang van een voetgangersbrug over het water heen

MF-definitie: De plek waar de voetganger de brug op kan, dus niet onder of op de brug. voorbeeld zie foto hierboven!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat "voetopgang" ineens voor woord is, maar er moeten tredes inzitten ofzo?

Als ik "voetopgang" Google dan is het eerste (en enige) resultaat de vorige opdracht van @ey-dzeej... _O- _O-
 
Haha nouja ik kom hier in de buurt alleen rolstoelvriendelijke bruggetjes tegen dus ik was even benieuwd naar de breedte van het woord.. :P
 
Nou ik had het ook opgezocht hoor, toen kwam ik hele rare trappers voor de fiets tegen...
Dus ging er maar vanuit dat Voetopgang de plek is waar je als voetgangen de brug op gaat. Dus niet onder of op de brug ofzo.

Maar ik had omgeving Purmerend afgezocht maar kwam nergens een voetgangersbrug tegen, alleen een over het water heen..

Dus opweg naar huis maar eventjes over de snelweg en toen kwam ik deze tegen!
 
Aardig rondje gedaan van plek naar plek, maar alles wat ik in gedachten had waren overduidelijk bruggen en geen tunnels. Weet er wel 2 maar die zijn zo smal dat ik een verkeersopstopping veroorzaak als ik daar mijn motor in ga parkeren voor een foto _O-
 
Ik kwam er stom toevallig langs toen ik naar de opticien was geweest, toch maar even gestopt om te kijken of de opdracht nog stond en de motor er even neergezet, later bedacht ik mij dat het misschien niet duidelijk een voetgangersbrug is, blij dat het toch wel duidelijk is *D

Gezien het gras tussen de tegels aan de overkant leek het mij geen fietspad en een beetje smal voor de auto, dus dan blijft er maar weinig over waar het voor kan zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan