The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe topics hoeft toch niet meer?

Anyhow, ik lees weer mee om te kijken of ik af en toe een weekendpuntje kan halen.
 
Nieuwe topics hoeft toch niet meer?

Anyhow, ik lees weer mee om te kijken of ik af en toe een weekendpuntje kan halen.
Nee, maar hat mág wel als zich om de een of andere reden de noodzaak voordoet.

En met de scorelijsten kan je niet eeuwig doorgaan, dan is af en toe een nieuw deeltje wel handig ;)

Het nachttopic wordt trouwens nog steeds opgevolgd door een nieuw deel, telkens na (ongeveer) 100 pagina's/2500 reacties.
Waarom? Traditiegetrouw, dat is wat zowat de meeste deelnemees aldaar het liefste zagen, net als vroeger elke 100blz's een nieuw deel.
 
@Roeleey "reserveert" inderdaad aan het begin van het topic een aantal posts om de behaalde opdrachten in te verwerken.
Deze zijn echter niet eindeloos bewerkbaar, vandaar dat steeds een nieuw TRG-topic wel nodig blijft...
 
15948975227314323487175970993204.jpg


15948975471007693276041011799255.jpg
 
Indien goed, je motor bij een winkel/bedrijf waar een afbeelding van een karikatuur te zien is.

Bijvoorbeeld een Arabier bij een pompstation, of een Moor bij een drogist, of een Indiaan bij een kampeer winkel of terrein
 
Een Mexicaan liggend tegen een cactus dan?

Nevermind ... dit is dan wel een mens, maar geen karikatuur :N



Normaal hoort het niet, een opdracht post bewerken, maar in dit geval ...

In ere hersteld wegens och goedgekeurd:
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mij lijkt ie ook wel goed hoor, op Wikipedia staat ook:
Het woord karikatuur wordt ook gebruikt voor een persoon of een ding met een gedrag dat sterk overdreven of stereotiep is.
Een Mexicaan met een sombrero op tegen een cactus aan slapend is aardig stereotiep :Y :P
 
Oke oke oke ... foto in ere hersteld ...

Volgende dan maar zeker?

Je motor bij een bedrijf die een grote katachtige als afbeelding gebruikt
Dus geen poesje of kat, maar wel een leeuw, tijger, jaguar, panter, ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan