The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
20200912_201735.jpg
 
Indien goed: je motor bij een IJsbeer
Mag een echte zijn maar een neppe (of op een poster etc.) mag ook, een digitale mag dan weer niet:9

Opdracht frietkraam staat nog
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij inderdaad zoiets.

Maar dat heeft toch alleen tot gevolg dat Diny d'r opdracht blijft staan en alleen Diny geen punt heeft? Zo ging het met mijn frauduleuze foto van je motor op het strand ook, meen ik me te herinneren.

Wellicht wat afvangen in de regels als het zo hard gaat met opdrachten.

Ik zit effe te weinig op de motor, ben best wel fanatiek met dit spel, jammer... ;(


1599983414688.png
 
Aan de andere kant; het staat duidelijk in de regels op de voorpagina.
In dit geval gewoon terug bij af; opdracht is niet gehaald dus Pedrofich moet een nieuwe bedenken. Alle die na de frietkraam opdracht kwamen zijn niet dan niet geldig.
 
Maar hoe nu inderdaad met de opdracht/punten omgaan? Ook zo lillig voor jbi al zijn punt niet meer telt
Maar dat heeft toch alleen tot gevolg dat Diny d'r opdracht blijft staan en alleen Diny geen punt heeft? Zo ging het met mijn frauduleuze foto van je motor op het strand ook, meen ik me te herinneren.
JBI heeft de opdracht uitgevoerd, dus alleen Diny helaas een keer geen puntje.. Of alsnog de hort op, maar nu verplicht :Y
 
Aan de andere kant; het staat duidelijk in de regels op de voorpagina.
In dit geval gewoon terug bij af; opdracht is niet gehaald dus Pedrofich moet een nieuwe bedenken. Alle die na de frietkraam opdracht kwamen zijn niet dan niet geldig.
:N Da's wel heel erg veel collateral damage
 
En vandaag gaat voor mij die frietkraam op herhaling niet lukken hoor..... andere verplichtingen....
 
:N Da's wel heel erg veel collateral damage

JBI krijgt wel punten maar Pedrofich bedenkt een nieuwe opdracht. Dan valt de collateral damage toch mee.
Zit maar hardop te denken hoor. Ben niet overtuigd dat ik alles weet, maar dit lijkt mij een werkbare oplossing?
 
Het is heel simpel.

Die van Diny is afgekeurd, waardoor de foto van de ijssalon ook automatisch vervalt. Dus geen punten. -O-

Keiharde waarheid 8)7 maar denk dat JBi er niet minder om zal slapen. :z

Beetje streng zijn mag wel hoor :+

dus hop op de motor richting een frietkraam op wielen. Dat is de enige opdracht die staat.
 
;( ;( ;(


IJssalon was niet echt high effort, staat bij me in het dorp, 1km rijden. Zal er inderdaad niet minder om slapen :+
En ja regels zijn regels :Y
 
En als degene die de frietkraam wel scoort en dan de ijssalon als nieuwe opdracht geeft..... O-) O-) O-)
 
Nog 3 uurtjes...

Ben net onderweg er meerdere tegengekomen, maarja mag mijn eigen opdracht niet doen..
 
En als degene die de frietkraam wel scoort en dan de ijssalon als nieuwe opdracht geeft..... O-) O-) O-)
Dan geldt vanaf dan de opdracht dat moment en dient er een nieuwe foto gemaakt worden. Foto's van voor de tijd dat de opdracht wordt gegeven geldt niet...

En btw. Volgens mij is het tijd voor een nieuwe opdracht. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan