The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jahoor, goed... Ik weet niet of het een woonhuis is maar we moeten niet te moeilijk doen. Anders: Jee, wat een kast
 
Jahoor, goed... Ik weet niet of het een woonhuis is maar we moeten niet te moeilijk doen. Anders: Jee, wat een kast
Dat dacht ik dus ook: wat een kast van een huis... stond ook langs een andere kast van een huis🙂.... voor zover ik kon beoordelen was het inderdaad een vrijstaand huis....
 
Dit bedrijf ontvangt duizend varkens per dag...

IMG_20201125_081316_HDR.jpg
 
Ik bedoelde natuurlijk levende varkens, maar ja, als ze aankomen dan leven ze nog..... dus ja, vind deze wel grappig en goedgekeurd👍🙂
 
Deze leven niet meer ;-)
IMG_20201125_084358_HDR.jpg


Volgende opdracht

Je motor bij een veevoeder bedrijf
 
Laatst bewerkt:
Ja jemig!-O--O-
Ik stond net op het punt m'n laarzen aan te trekken, zit er eentje vlakbij m'n werk.. Gelukkig keek ik nog ff. Zelfs de navigatie stond al ingesteld.... 🤣

Ik wacht er wel weer eentje af die ik op de oprit kan inkoppen
 
Sorry! Was even een rondje doen met m'n nieuwe opknapper, heeft 20 jaar stilgestaan maar doet het weer perfect! En ja, puntjes kan ik dan niet laten liggen..

indien goed: Je motor bij een rupsvoertuig
 
Nee, was even een Ali illegali shakedown rondje. Alles doet het, loopt hartstikke mooi constant en kick hem op alle temperaturen in 1x aan. Nu netjes terug in de schuur, 2 dec naar het RDW O-)

Beetje ondeugend
 
20201127_130943.jpg
20201127_131145.jpg
20201127_131156.jpg
20201127_131422.jpg
20201127_131442.jpg


Kijkduin, Machiel Vrijenhoeklaan... Deze stond mijn naam op natuurlijk

Mauie stad achtâh de Dùineh

Maar het is voor mij toch nog 20 kilometer touren. Op wat drukkere dagen ben ik eerder in Arnhem dan aan het strand

Anyway, ik reken hem goed




-O- Oh wacht, dat is niet an mij
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan