The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staan de lampjes uit bij de apotheek, misschien vanavond nog eens proberen dan

20201208_135002.jpg
 
Chips, moet ik weer iets verzinnen natuurlijk.
Om Piet te citeren: ik kan.... stoppen... :+

Je motor bij een schaap in de weide
Hoeft er uiteraard niet met het voorwiel tegenaan, maar ik moet niet hoeven inzoomen om een schaap te herkennen ;)
 
Top. Na 450 km voor het werk met de motor door de kou toch nog ritje gaan doen met de crf250l op zoek naar verkeersborden :]

Nieuwe opdracht :

Je motor in het midden van een verhoogde rotonde.
 
En dan nog de mensen die je raar gaan aankijken als je zo'n rotonde op rijdt _O-

Zal zo eens kijken of ik er toch een kan vinden met gras en dan maar hopen dat de motor niet om dondert.
 
Een beetje spijt dat ik er bij deze op was gereden. Dacht dat het gras was, maar twijfel daar nu wel een beetje aan. Ook een stuk zachtere grond dan verwacht, maar het was al te laat dus toch maar een fotootje gemaakt. Nu maar hopen dat ik er niet al te veel gezeik mee ga krijgen.

20201210_134028.jpg


Indien goed:
Je motor bij een standbeeld van een vrouw, zonder andere personen erbij
 
Een beetje spijt dat ik er bij deze op was gereden. Dacht dat het gras was, maar twijfel daar nu wel een beetje aan. Ook een stuk zachtere grond dan verwacht, maar het was al te laat dus toch maar een fotootje gemaakt. Nu maar hopen dat ik er niet al te veel gezeik mee ga krijgen.

Bekijk bijlage 1572546

Indien goed:
Je motor bij een standbeeld van een vrouw, zonder andere personen erbij
Heerlijk en helemaal goed!
 
Poah die blikken toen ik die rotonde af liep voor de foto, gelukkig niet in mijn woonplaats zal ik maar zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan