The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
20210122_155637.jpg
 
Nu maar hopen dat die van jou goed is, ik daar wacht ik nog even op voor het geven van een nieuwe opdracht.
 
7- De opdrachtgever of TS bepaald binnen 8 uur na plaatsing of de foto goed is.
Dan had @Deeffox geen andere opdracht neergezet als hij niet 100% overtuigd was dat zijn foto goed zou zijn.

Je kan als speler best wel bedenken of een foto goed, twijfelachtig of fout is. Ook al is deze van een ander. Je hoeft geen maximaal 8 uur te wachten op goedkeuring te wachten. Waarvan je duidelijk kan zien dat ie goed is.
 
Normaal gesproken maak ik er een tiefuszooi van, jullie nemen het al aardig over
 
Hahhaha van mij uit geen twijfel, maar als die om de een of andere reden toch afgekeurd zou worden zou die van mij en de daarop volgende toxh afgekeurd worden?

Daarnaast was ik nog even druk, per toeval zag ik de opdracht en kwam ik langs het museum.

Bij deze de nieuwe opdracht:
Je motor bij een Renault Talisman
 
Daar heb je me, ik heb belangst. Hij is goed! :P
Ik dacht waarom heb je belangstelling?! En waarom kort je het af?! Ow wacht... 8)7

Hahhaha van mij uit geen twijfel, maar als die om de een of andere reden toch afgekeurd zou worden zou die van mij en de daarop volgende toxh afgekeurd worden?
Gaat 99% van de tijd wel vanzslf goed hoor ;)
 
Ja, er is maar één generatie van en een verkooptopper was het ook niet volgens mij. Jammer dat je er geen hebt kunnen vinden, misschien heb je meer geluk met de volgende opdracht:
Je motor bij een standbeeld van een vrouw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan