The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20210216_140824.jpg
 
Top

Dacht net even een stukje offroad te gaam rijden. Binnen de eerste 100 meter op mijn bek (heel langzaam in de modder) door de sneeuw en ijs. Natuurlijk weer net de remhendel (achter) verbogen, dus nu met een hamer aan het slaan in de plaats van motorrijden -O-
Het buigt zo gemakkelijk als je valt, maar daarna terug slaan lijkt wel onmogelijk.
 
20210219_113855.jpg


En nog een Chrysler pt-cruiser pickup

20210219_113902.jpg


Indien goed:
Je motor bij een Peugeot 205
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe opdracht:
Je motor bij 4 andere motoren
Met dit weer wel te doen denk ik
Hoef ik vanuit mijn luie stoel alleen maar mijn telefoon omhoog te houden om een foto van de tuin te maken, dat ga ik niet doen. Vind ik te flauw makkelijk :t. Wel de hele ochtend onderweggeweest. 100, 150 motoren bij de KFC... Ook van hier?
 
Dus op zoek naar suzuki-dealer...... met mijn Suzuki Burgman...... gevonden..... is wel autodealer, maar wel Suzuki😎🙂
20210223_132917.jpg
 
Begrijp dat hij is goedgekeurd🙂
Nieuwe opdracht: JE MOTOR OP PARKEERVAK VOOR INVALIDEN MET OP GROND OOK AFBEELDING VAN ROLSTOEL
Screenshot_20210223-133838_Chrome.jpg
 
Shit, ik denk dat ik de opdracht verkeerd gelezen heb. :+
Ik ben namelijk zeker 50 van die parkeerplaatsen voorbij gereden met enkel een tegeltje waarop een rolstoel staat, ik dacht dat je die niet goed zou keuren. Maar da's wel 'op de grond een afbeelding van een rolstoel'. _O-
 
Ik bedoelde inderdaad een grote afbeelding van rolstoel op grond, maar technisch gezien had ik een tegeltje op grond met afbeelding rolstoel ook goed moeten keuren😎
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan