The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou eigenlijk ook nog wel een willekeurig heuveltje kunnen zijn, maar ik vertrouw er op dat het klopt en zal hem daarom ook goedkeuren :t
 
Dat zou eigenlijk ook nog wel een willekeurig heuveltje kunnen zijn, maar ik vertrouw er op dat het klopt en zal hem daarom ook goedkeuren :t
Dan had je een opdracht moeten verzinnen die minder discutabel zou zijn ;)
Ik vind deze opdracht trouwens veel te leuk om mee te sjoemelen. Maar ik was nèt mijn verhaal aan het inkloppen... Let op


De Foto'tjes in de duinen zijn volgens onderstaand plaatje gemaakt foto 1 richting 1 puntje tot foto 5 met 5 puntjes. Foto 2 zou niet goed zijn, dat is geen duin maar een berg puin van de bombardementen in de 2de wereldoorlog, het heet ook het puinduin.

1606482383442.png


Hier heb je ook nog mijn ritje

1606482556222.png


Hier stond mijn FZR voor de eerste 3 foto's

1606482682322.png


En hier voor de laatste 2 foto's

1606482900835.png


Overtuigd :? :+
 
Ja ik wel!!

@MotoRobin tis al heel wat dattie gehaald is, de dichtsbijzijnde duinen hier zijn de Drunense :P

En ik schat @Rob RD wel zo in dat ie deze inderdaad te leuk vond om te laten lopen :Y

Nieuwe Rob? Ik ga zo ff rijden 😉
 
@Deeffox moet je toch effe wachten tot het donker wordt

Volgende is:


Je Motor OP een weg of verkeersader die verlicht is met Lagedruk Natriumlampen waarvan er minstens 12 op moeten staan.

1606483316381.png


Een toelichting: Deze lampen branden doorgaans alleen als he donker is 😎 . Ze zijn te herkennen aan het Monochromatische gele licht.
Van buitenaf zijn de Armaturen meestal langwerpig. Het mogen dus geen Hogedruk Natriumlampen zijn, die herken je aan een veel boller Armatuur en een veel breedbandigere lichtopbrengst

Lagedruk Natriumlampen zijn zéér foto-geniek en je komt ze nog overal tegen. Temeer omdat ze heel zuinig zijn, één lamp verlicht makkelijk 6 of 8 stroken van de snelweg als ze in lijnverlichting toegepast worden. Ze zijn er van 18 tot 180 watt maar die laatste is bijna 2 meter lang. Dus let op dat het de buislampen zijn, en niet de felle pitten
Voor de kenners: De SOX lampen, niet de SON
 
@Rob RD Hahaha, daar heb je gelijk. Zeker overtuigd!
Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen, en ik heb ook wel eens gesjoemeld hoor ;) Ik maak het verhaaltje meestal toch wel compleet hoor... Maar dit vind ik hartsikke leuke opdrachten, ik had het liefste nog de Duinen ingereden.

Ik lijk gretverdrekke @DKP wel met mijn verhalen :P
 
Yep, maar jammer dat het niet donker is, het is zulk mooi licht

Ik keurt hem goed :t Waarzo??? Misschien ben je je punt kwijt als ik het ga controleren, iig de volgende opdracht is voor jou, dan rol ik de FZR weer naar buiten
 
Het is de N3 Dordt, check maar ff hoor, op maps waarschijnlijk wel te zien?
Ik was allang blij dat 't door de wolken donker genoeg is was dat ze aangingen O-)

Indien goed:

Je motor bij een voetbalveld met sponsorborden
 
Het is de N3 Dordt, check maar ff hoor, op maps waarschijnlijk wel te zien?
Ik was allang blij dat 't door de wolken donker genoeg is was dat ze aangingen O-)
Het zou mijn eer te na zijn om het zo op te leveren, ;) :+
 
Ja maar mij niet hoor _O-
Ik had dan weer wel met de Bandit ff die duin opgecrossed O-)

Stond daar nog als een idioot te tellen ook, in de lucht wijzend.. Je had die fietsers moeten zien kijken 8)7

Nee maar serieus, kon je nou zien of ie goed is? Anders ga ik zelf nog even Googlen hoor..
 
Dan had je een opdracht moeten verzinnen die minder discutabel zou zijn ;)
Ik vind deze opdracht trouwens veel te leuk om mee te sjoemelen. Maar ik was nèt mijn verhaal aan het inkloppen... Let op






Overtuigd :? :+



@Rob RD Je hebt natuurlijk WEL enige "historie" mbt het volgen van de regels he? _O-
 
Kèkdùin, of De Haag? Hoezau ben je nâh plète dan?
 
Echtâh wel 1 nogal siggggnificant detaaj: Lenie komp ùit Utrech
 
Nou wereden er net (de
Helemaal goed, @Deeffox 😍

ALS je nog een keer in de buurt ben, in ut donker... :P
Ja wat dachie?!
Begin van de avond ons zoontje bij de schoonouders in Papendrecht opgehaald en op de terugweg over de N3 ff aan m'n meissie gevraagd of ze een fotootje voor Rob wilde maken :Y

Ter hoogte van mijn foto vanmiddag:

IMG_20201127_190630.jpg


*D8-)
(maar ik zal nog wel eens beter m'n best doen ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan