The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
afgekeurd -O-
 

Bijlagen

  • IMG_20210111_142728.jpg
    IMG_20210111_142728.jpg
    479,5 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
flauw hoor.. al dagen verlopen en nog niet willen goedkeuren
:?
Hij was houdbaar tot 15:57 volgens mij. ;)

vertel ook even waarom dan niet.. er staat nergens bij dat het geen zelfgemaakt bordje mag zijn. })
Tja, opdrachtgever bepaald, toch? Hoewel ik eigenlijk een houten brug op wilde zoeken. :P

Maargoed, indien goed:
Je motor onder een houten brug
 
:?
Hij was houdbaar tot 15:57 volgens mij. ;)


Tja, opdrachtgever bepaald, toch? Hoewel ik eigenlijk een houten brug op wilde zoeken. :P

Maargoed, indien goed:
Je motor onder een houten brug
ja je hebt gelijk.. op een of ander manier loop ik in mijn hoofd een dag voor ofzo.. maandag dingen zeker..

ja ze bepalen zeker. :Y Persoonlijk vind ik een goede argumentatie dan bij een afkeur ook op zijn plaats ;)
 
ja je hebt gelijk.. op een of ander manier loop ik in mijn hoofd een dag voor ofzo.. maandag dingen zeker..

ja ze bepalen zeker. :Y Persoonlijk vind ik een goede argumentatie dan bij een afkeur ook op zijn plaats ;)

en wat is dan een "goede" argumentatie?

Dat het geen bord is maar een stukie karton op een motor in de achtertuin?

Als je motor nou aan de straatkant stond met een groot stuk karton opdat eea leesbaar is voor voorbij rijdens verkeer.... misschien....

Heppie nauw? O-)
 
en wat is dan een "goede" argumentatie?

Dat het geen bord is maar een stukie karton op een motor in de achtertuin?

Als je motor nou aan de straatkant stond met een groot stuk karton opdat eea leesbaar is voor voorbij rijdens verkeer.... misschien....

Heppie nauw? O-)
uuuuhh nee, maargoed.. hij is nu naar behoren vervuld, dus ja het heeft geen waarde meer.. op naar onder een houten brug :]
tenminste de volgende opdracht :+
 
Zo tijd voor een nieuwe opdracht.
Als ik een suggestie aan HighKing mag doen.........


"JE MOTOR BIJ EEN STUK KARTON MET DAAR "EY-DZEEJ" OP GESCHREVEN" _O- _O- _O-


Ik stel voor om zodra het weer kan, wij een keer ergens bij een friettent afspreken voor een gezamenlijke Riding Game vette hap ok?
 
De opdracht staat nog tot eind deze middag hoor.
Edit: Het is toch hartstikke mooi weer, wie zoekt er voor 16:23 nog even een houten brug op? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan