The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze staan in NL niet meer, die bij Valkenburg waren de laatsten en als ik lieg, dan lieg ik in commissie. Ik confereer slechts
 
Maastricht:
download.jpeg.jpg
 
Misschien de Sint-Servaasbrug in Maastricht? [EDIT: hier boven was net iets eerder] Er zullen er in ieder geval niet veel zijn en al helemaal niet van dusdanig formaat dat die minstens 3 overspanningen heeft. Misschien dat er nog een paar spoorbruggen of loopbruggen zijn. @RR Vliet , zou deze brug goed zijn geweest? [EDIT 2} Roermond heeft er in ieder geval ook eentje.

20210427_130117.jpg
 
't is dat ik morgen niet in Brugge moet zijn, want als je bruggen wilt vinden, is Brugge de place to be ...
Een greepje uit de ontelbare bruggen aldaar:
Begijnhofbrug,_ook_Wijngaardbrug,_Brugge.jpg
 
Zie hier meerdere mooie voorbeelden voorbij komen. Als deze weer kut is ga ik hierna iets makkelijkers verzinnen, spel moet wel een beetje tempo houden. Hoop dat iemand er een mooie rit voor maakt!
 
Alternatieven zijn overigens ook de vierheemskinderbrug, pastoorsbrug, brug 42 en de Hans van Mierlo brug in A'dam en de doelenbrug, bostelbrug, koornbrug en lourisbrug in Leiden.of de maliebrug in Utrecht.

Kwam er ook nog een paar moderne tegen zonder naam. Genoeg alternatieven!
 
Laatst bewerkt:
Zie hier meerdere mooie voorbeelden voorbij komen. Als deze weer kut is ga ik hierna iets makkelijkers verzinnen, spel moet wel een beetje tempo houden. Hoop dat iemand er een mooie rit voor maakt!
Het moet niet altijd makkelijk zijn, moeilijkere opdrachten zijn dikwijls uitdagender en meer voldoening gevend ;)
 
Deze was trouwens in Luxemburg (stad) de dag voor gisteren, paar dagjes Luxemburg gedaan namelijk. Lege wegen in zeer goede staat, heel veel bochten, overal mag je 90, weinig verkeer en als er toch iemand voor je zat doen ze ook niet aan de Nederlandse betutteling van inhaalverboden, heerlijk :]

Alleen geen rood/witte elektriciteitsmasten gezien, ook niet in België op de terug weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan