The Riding Game [Deel 24]

IMG_20210729_162205.jpg
IMG_20210729_162145.jpg
 
Hoeveel wil je er hebben😇

Indien goed:

Je motor op de foto bij een Noorse Kerk

Uiteraard moet dit duidelijk herkenbaar zijn😏
 
Ben je langs het EMC gereden voor de inspiratie?:)
Nope, is nog net niet langs mijn ww route.
Dacht, onder de brug staat ook wel regelmatig raar gesteente.

De Legoblokken, nog nooit eerder naar gekeken🤪
 
Daar onder in het park? Heb daar lang geleden bij een bezoek aan de mast een keer een mooi houten gebouw gezien, heb me nooit gerealiseerd dat dat dit was.
 
Daar onder in het park? Heb daar lang geleden bij een bezoek aan de mast een keer een mooi houten gebouw gezien, heb me nooit gerealiseerd dat dat dit was.
Ja aan de kant van die grote rotonde. Ook nooit geweten dat het een kerk was. ziet er ook niet uit als een doorgaanse kerk, vandaar waarschijnlijk
 
Ja aan de kant van die grote rotonde. Ook nooit geweten dat het een kerk was. ziet er ook niet uit als een doorgaanse kerk, vandaar waarschijnlijk
Dit was (of is nog steeds) een kerk voor Noorse bemanningen die Rotterdam aan deden per schip.
En lagen vaak aan de Parkkade (daar waar de voetgangers tunnel onder de Maas doorloopt).
De naam 'Zeemans kerk' staat ook op het bordje..
Zo heb ik mij dat (gevoelsmatig) eeuwen geleden wijs laten maken
Deze kerk staat er dus al jaren.

En uiteraard ook een bus met Noors kenteken op de parkeerplaats bij hen..
 
Indien goed:

*Edit*
Door omstandigheden opdracht aangepast.

Je motor op de foto
bij een nieuw model van de Suzuki Ignis
 
Laatst bewerkt:
Na het lezen van het nieuws m.b.t. MBM is het misschien op z'n plaats om deze opdracht even te laten vervallen? Zomaar een gedachte hoor...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tcat
Na het lezen van het nieuws m.b.t. MBM is het misschien op z'n plaats om deze opdracht even te laten vervallen? Zomaar een gedachte hoor...
Ik heb er niks van meegekregen?🤔

Edit: In gedachten bij hem.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan