The Riding Game [Deel 24]

Naast ons kantoor ligt een "Sjonnie&Anita"wijk, maar nergens een taartschep op de auto....
 
Ehhhhhh........ waar hebben we het over????????.......... ik wacht wel op volgende opdracht
hij bedoelt zoiets..

grootste-achterspoiler-ter-wered-2.jpg
 
Indien die van mij goed is:

Je motor bij een werkbus voorzien van een opbergkoker op het dak
 
VAR-Check.
De spoiler op de ford is een originele St-line spoiler.
De spoiler op de opel is een Opc(look) spoiler, echter is de auto verder niet voorzien van een Opc pakket, dus deze spoiler is niet origineel op deze auto.
VAR-Check over.

@Mendes is dit een beetje hoe het moet?
 
VAR-Check.
De spoiler op de ford is een originele St-line spoiler.
De spoiler op de opel is een Opc(look) spoiler, echter is de auto verder niet voorzien van een Opc pakket, dus deze spoiler is niet origineel op deze auto.
VAR-Check over.

@Mendes is dit een beetje hoe het moet?
Aangenomen!
 
Ik keur die van @ey-dzeej goed, dat is een Astra met een luie 1.6. Daar zat sowieso geen spoiler op.

De Fiesta kan een ST of een ST line zijn, vind het daarnaast ook niet echt een opvallende spoiler. :)
 
Was een typisch gevalletje. Terwijl ik de foto wilde maken kwamen ze met twee man sterk naar buiten om te kijken waar ik mee bezig was.
Uitgelegd dat het voor een spelletje was, maar één van de heren was nog niet helemaal overtuigd. De ander zag de humor er wel van in.

Je motor bij een motor van het zelfde model, maar dan een andere generatie
En één die niet van jezelf is. Een duidelijke facelift telt wel voor een puntje.
 
Was een typisch gevalletje. Terwijl ik de foto wilde maken kwamen ze met twee man sterk naar buiten om te kijken waar ik mee bezig was.
Uitgelegd dat het voor een spelletje was, maar één van de heren was nog niet helemaal overtuigd. De ander zag de humor er wel van in.

Je motor bij een motor van het zelfde model, maar dan een andere generatie
En één die niet van jezelf is. Een duidelijke facelift telt wel voor een puntje.
Nou staat de mijne nogsteeds op bokjes, maar van een 848 is maar 1 generatie :?
 
Was een typisch gevalletje. Terwijl ik de foto wilde maken kwamen ze met twee man sterk naar buiten om te kijken waar ik mee bezig was.
Uitgelegd dat het voor een spelletje was, maar één van de heren was nog niet helemaal overtuigd. De ander zag de humor er wel van in.

Je motor bij een motor van het zelfde model, maar dan een andere generatie
En één die niet van jezelf is. Een duidelijke facelift telt wel voor een puntje.
Iemand een Yamaha r7 ow02 in de garage staan toevallig??? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan