The Riding Game [Deel 24]

Nou staat de mijne nogsteeds op bokjes, maar van een 848 is maar 1 generatie :?
Tjah, daar kan ik ook weinig aan doen ..

Zoals Mendes voorstelt, ik lees op Wikipedia dat het de opvolger is van de 748... En er schijnt een facelift versie de evo te zijn?

Overigens zijn er ook vaak zat opdrachten die ik niet zo 1,2,3 kan doen, of er is nog geen nieuwe opdracht geplaatst op de tijden wanneer ik rijd... Zo is er altijd wel wat _O-
 
Buiten mededinging... want beiden van mezelf

Honda V4

Generatie VF en generatie VFR
20220621_200255.jpg
 
Ik zie een grensafspraak tussen @Sjefman en @DKP als meest logische aanpak voor dit prangende vraagstuk
Ik vrees dat die ook niet geldig zou zijn ... ik denk dat de GSX F vana 1998 tot 2006 als een zelfde generatie worden beschouwd. De verschillen tussen die van @Sjefman en mij is enkel een "facelift".
 
Ik vrees dat die ook niet geldig zou zijn ... ik denk dat de GSX F vana 1998 tot 2006 als een zelfde generatie worden beschouwd. De verschillen tussen die van @Sjefman en mij is enkel een "facelift".
Stil nou joh 🤫 dat weet de opdrachtgever toch niet🤦

😉

Edit.. oh wacht.. de opdrachtgever was sjefman dus vermoedelijk toch wel🤣. Nja laat maar, ik maak het mezelf steeds ingewikkelder 😆
 
Ik vrees dat die ook niet geldig zou zijn ... ik denk dat de GSX F vana 1998 tot 2006 als een zelfde generatie worden beschouwd. De verschillen tussen die van @Sjefman en mij is enkel een "facelift".
Stil nou joh 🤫 dat weet de opdrachtgever toch niet🤦

😉

Edit.. oh wacht.. de opdrachtgever was sjefman dus vermoedelijk toch wel🤣. Nja laat maar, ik maak het mezelf steeds ingewikkelder 😆

Daar heb ik reeds over nagedacht:
Je motor bij een motor van het zelfde model, maar dan een andere generatie
En één die niet van jezelf is. Een duidelijke facelift telt wel voor een puntje
 
Staan naast elkaar in mijn achtertuin... maarja ik ben effe niet thuis
 
Sorry jongens, ik had toch echt verwacht dat deze niet te moeilijk zou zijn.

Over een drie kwartier verloopt de opdracht, dus bij deze een nieuwe:

Je motor naast een tractor
Je weet wel, zo'n ding dat de snelweg niet op mag, maar toch gaat, waar tegen gehandhaaft zou worden, maar welke eigenlijk gewoon politiebegeleiding krijgen naar hun bestemming. Zo'n ding.
 
16559981421493199657783265928773.jpg


16:21 + 3 kwartier zijn voorbij :-)

Edit: je opdracht was
1656000531904.png
dat was dus niet "over 3 kwartier"
maar 18;04 is nu ook verstreken. O-)
 
Laatst bewerkt:
Sorry jongens, ik had toch echt verwacht dat deze niet te moeilijk zou zijn.
Tja ... ik doe niet meer mee he ... anders had ik wel tot bij u willen rijden 🤗

Edit: ik ben trouwens tijdens de geldigheid van de opdracht, er nog drie tegen gekomen, waarbij ik van twee onder hen kon zien dat het zeker de 1998-2002 versie was, dus ik had niet eens extra moeten rondrijden ;)
 
Het strandje is momenteel niet zo mooi wit als op de voorbeeldfoto ;)

INDIEN GOED: Je motor bij een boothelling waar op dat moment een boot wordt getrailerd.
 

Bijlagen

  • 20220623_201154_001.jpg
    20220623_201154_001.jpg
    380,1 KB · Weergaven: 19
Terug
Bovenaan Onderaan