The Riding Game [Deel 24]

Maar eens een andere hoek gekozen en beide motoren erop gezet.
17CC7807-3AD3-4301-8003-175DB86C894D.jpeg
 
Maar eens een andere hoek gekozen en beide motoren erop gezet.
Bekijk bijlage 1791874

Oke, oke, weinig origineel, I get it! Beginnersfoutje! -O- (Ik wilde een opdracht die goed te doen is om te voorkomen dat het spel direct weer 2 dagen stil ligt, maar dat is dus nog even een balans zoeken... Ik zal proberen de volgende keer de zoekfunctie te gebruiken.) Ook niet wat ik voor ogen had bij "The Riding Game", maar ik kan uiteraard niet zeggen dat het niet goed is. Dat is overigens geen verwijt naar jou, puur een constatering van mijn eigen leerpuntjes! _O-

Kortom: Goed :t en nu maar wachten op een speler die toevallig ook een oldtimer in zijn garage heeft staan... :+
 
Oke, oke, weinig origineel, I get it! Beginnersfoutje! -O- (Ik wilde een opdracht die goed te doen is om te voorkomen dat het spel direct weer 2 dagen stil ligt, maar dat is dus nog even een balans zoeken... Ik zal proberen de volgende keer de zoekfunctie te gebruiken.) Ook niet wat ik voor ogen had bij "The Riding Game", maar ik kan uiteraard niet zeggen dat het niet goed is. Dat is overigens geen verwijt naar jou, puur een constatering van mijn eigen leerpuntjes! _O-

Kortom: Goed :t en nu maar wachten op een speler die toevallig ook een oldtimer in zijn garage heeft staan... :+
Het ís dat ik mn eigen opdracht niet mag doen… O-)
Overigens, kan gebeuren hoor, na zo veel opdrachten zijn dubbelen niet meer te voorkomen, alleen de dakkoffer is het afgelopen half jaar al een keer of 3 voorbij gekomen.
 
Dat niet, maar wel in mijn zwembad.

Maar serieus, hoe kun je eigenlijk zien of een schip van de commerciele binnenvaart is of niet?

Ik leer snel, dus dat heb ik erbij gezet om de discussie te voorkomen dat een krat bier op een sloepje ook vracht is… ;)

Ik bedoel dus gewoon een normaal binnenvaartschip, containers/losgestort/etc. maakt me niks uit. Maar dus geen omgebouwde woonboten, miniaturen, etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan