The Riding Game [Deel 24]

Bijlagen

  • A9F3C807-3D31-4204-A8A9-69DD9B04AAB3.jpeg
    A9F3C807-3D31-4204-A8A9-69DD9B04AAB3.jpeg
    209,6 KB · Weergaven: 17
DECE0C85-1AEF-4100-B942-682F3DC6E821.jpeg


Was dit een beetje wat je zocht? (‘s Avonds is ie toch veel mooier?!) _O-

Om te voorkomen dat de indruk gewekt kan worden dat @MarnixGG en ik onder één hoedje spelen een zeer algemene opdracht:

Indien goed je motor naast een voertuig of vaartuig van de Reddingsbrigade, KNRM of de Kustwacht.
 
Laatst bewerkt:

Sorry, ik ben zeker niet de strengste en houd wel van een beetje gang in dit spel maar dit is niet naast en amper een vaartuig te noemen. (Waarschijnlijk heb je ook niet voor niets nog geen nieuwe opdracht geplaatst) Afgekeurd dus. :N

Tip: deze periode verzorgen de diverse reddingsbrigade’s o.a. de veiligheid bij veel recreatieplassen. Daar moet deze opdracht echt niet te moeilijk zijn.
 
:YJij bent de opdrachtgever dus jij bent de baas. :Y


Maar het IS een vaartuig van een reddingsbrigade....:Y
Staat er niet naast, dat klopt:Y

Dat ik nog niets geplaatst had had er niks mee te maken. Zocht een mooie opdracht.... :Y
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1793400

Was dit een beetje wat je zocht? (‘s Avonds is ie toch veel mooier?!) _O-

Om te voorkomen dat de indruk gewekt kan worden dat @MarnixGG en ik onder één hoedje spelen een zeer algemene opdracht:

Indien goed je motor naast een voertuig of vaartuig van de Reddingsbrigade, KNRM of de Kustwacht.

Die zullen we hier in de buurt niet zo snel zien verwacht ik.
Is ook zowat, anders komen we in een loop terecht :P
 
Die zullen we hier in de buurt niet zo snel zien verwacht ik.
Is ook zowat, anders komen we in een loop terecht :P

Dat is toch meer dan je wellicht denkt. Hier in de buurt verzorgt de Reddingsbrigade ‘s-Hertogenbosch bijvoorbeeld de bewaking van zowel de Oosterplas als het Engelermeer.

Maar ik dacht echt even een makkelijk te behalen opdracht verzonnen te hebben. Ik had verwacht dat er vast wel weer genoeg motorrijders naar de kust gingen dit weekend (KNRM). Dat valt dus kennelijk wat tegen. -O-
 
verwacht dat er vast wel weer genoeg motorrijders naar de kust gingen dit weekend (KNRM). Dat valt dus kennelijk wat tegen.
Ik heb al 35 dagen geen motor meer gereden, en @ey-dzeej is daar blij mee :+

Kans bestaat dat ik woensdag met de motor naar Gent ga (tenzij ik er vlot geraak met OV :$ ).
Al zal ik dan toch eerst een testritje moeten doen om te zien of dat motorrijden al weer lukt B|

Indien met de motor, is het daarna wel een omwegje naar de kust waard ... maar of ik dan reddingsvoertuigen ga zien ... meer nog, of ze daar staan waar ik er naast kan ... en oei, KNRM? Kustwacht? Ga ik niet vinden in B :N

Ach, en daartegen is de opdracht al weer vervangen, en verder laat ik @ey-dzeej nog maar wat uitlopen vóór ik er weer in vlieg, want hij is mij nu nog maar net voorbijgestoken :+
 
Tsja, dit was overduidelijk een inschattingsfoutje… :X

Opdracht verlopen!

Nieuwe opdracht: je motor bij een auto met dakkoffer. :+O-) @brolli21

Nieuwe opdracht: Je motor op een voetgangersoversteekplaats.

Sorry voor de overlast en gauw weer doorrrrrrrrr!
 
Ik heb al 35 dagen geen motor meer gereden, en @ey-dzeej is daar blij mee :+

Kans bestaat dat ik woensdag met de motor naar Gent ga (tenzij ik er vlot geraak met OV :$ ).
Al zal ik dan toch eerst een testritje moeten doen om te zien of dat motorrijden al weer lukt B|

Indien met de motor, is het daarna wel een omwegje naar de kust waard ... maar of ik dan reddingsvoertuigen ga zien ... meer nog, of ze daar staan waar ik er naast kan ... en oei, KNRM? Kustwacht? Ga ik niet vinden in B :N

Ach, en daartegen is de opdracht al weer vervangen, en verder laat ik @ey-dzeej nog maar wat uitlopen vóór ik er weer in vlieg, want hij is mij nu nog maar net voorbijgestoken :+
nou snel dan nog een paar puntjes scoren, voordat de koning van TRG weer zijn troon op eist :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan