The Riding Game MF Style [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( Laat ik vandaag nou op de motor zijn en o.a. lijn 44 en 66 rijden... _O-
Misschien onderweg naar huis maar voor zo'n zumba ding kijken...
 
Ach, ik denk dat iedereen die hier aan mee doet wel eens een vreemde blik heeft gekregen van wtf doe je?
 
Als je zomaar ergens rijd is er geen zumba te vinden...

Nieuwe opdracht: Je motor op de foto met een slager en groenteboer(groente- en fruithandel/groenteman)
Maar dus niet bij een supermarkt of 2 in 1 winkel. Echte 2 losse winkels dus
 
Dus als ik het goed begrijp moet je een foto gaan maken van je motor op twee verschillende locaties? :o

Btw, Bunny ik hoor net je riding Game Compi, leuk joh! :+
 
De straatverlichting in het centrum van Heemskerk is uitgevallen (uiteraard juist nu) en mijn telefoon maakt bizar slechte foto's in het donker. Dus hierbij mijn poging:

IMAG1864.jpg

IMAG1865.jpg


Ik hoor wel of je 'm goedkeurt.
 
De straatverlichting in het centrum van Heemskerk is uitgevallen (uiteraard juist nu) en mijn telefoon maakt bizar slechte foto's in het donker. Dus hierbij mijn poging:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik hoor wel of je 'm goedkeurt.
moeilijk moeilijk....
Ik weet dat het goed is omdat het die uit het voor beeld is, maar op de foto is het niet te zien.

Maar nu een vraag: Mag ik het pas later goedkeuren??
Dus bijvoorbeeld: Goedkeuring gaat in op dinsdag om 16:00 indien er geen betere foto is.

Dit omdat hij wel een beetje goed maar niet goedgenoeg zegmaar. zo krijgen andere mensen ook nog een beetje kans.
 
moeilijk moeilijk....
Ik weet dat het goed is omdat het die uit het voor beeld is, maar op de foto is het niet te zien.

Maar nu een vraag: Mag ik het pas later goedkeuren??
Dus bijvoorbeeld: Goedkeuring gaat in op dinsdag om 16:00 indien er geen betere foto is.

Dit omdat hij wel een beetje goed maar niet goedgenoeg zegmaar. zo krijgen andere mensen ook nog een beetje kans.

Ik vind dat je deze niet kunt afkeuren. De foto is gemaakt op exact dezelfde plaats als jij als voorbeeld hebt gegeven, dat het geen mooi belichte foto is is jammer, maar aan de naam Duys linksboven in beeld is de juiste plaats duidelijk te herkennen.
 
Ik vind dat je bij sommige opdrachten wel zou kunnen zeggen dat 'bij gebrek aan, de beste wint' maar deze lijkt me gewoon goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan