The Riding Game MF Style, SS and the rest [2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gotcha ;) dus eigenlijk eerder opdrachten met je motor en het object zonder je zelf ;)
Tenzij je net zo goed ben als MGG _O- (handstand foto)

Ik vat het niet persoonlijk op ik dacht alleen van huh ik had het toch duidelijk gezegd jezelf :+
Ja die van MGG blijft er 1 uit het boekje 8-) :+
En met jezelf erbij, een beetje klooien met jezelf in de spiegel/weerspiegeling/zelfontspanner/enz levert de leukste foto's op :P
 
Laatst bewerkt:
Eerlijkheidshalve vind ik het een nobel gebaar van jou om dit te introduceren.
Maar daar gaat het dan volgens mij ook de mist in.
Ik denk dat de meeste mensen hier er wel begrip voor zouden hebben maar dat een voorstel vooraf wenselijk was geweest ipv. BAM!

Maar goed.... ik ben ook maar een vent in een jurk dus moet jij je daar iets van aantrekken :?
Zou het wel jammer vinden als je niet meer zou spelen, want het is altijd beter om jou op de foto te zien dan UT of Poik in een zwembroek. :P
:^
 
Het gaat er mij vooral om om iedereen even een kans te geven een opdracht te doen.

Mensen die aangeven niet te kunnen ivm werk, nou dan een zondag opdracht extra. Is het weer niet goed.

Weet je; ik ga wel gewoon de OP bijhouden and that it :')
Lysan (als ik zo vrij mag zijn ;) ), zo bedoel ik het echt niet...
Ik bedoel als iedereen opeens extra punten gaat bedenken, wordt een zooitje hier.
Ik vind bijv. de weekend of zondag extra punt opdracht een geweldig idee eigenlijk, alleen moeten wij het netjes doen zoals wie bedenkt het etc etc...
Serieus, bedoel het echt anders :Y :?
 
Het gaat er mij vooral om om iedereen even een kans te geven een opdracht te doen.

Mensen die aangeven niet te kunnen ivm werk, nou dan een zondag opdracht extra. Is het weer niet goed.

Weet je; ik ga wel gewoon de OP bijhouden and that it :')


als je iets doet, doe je het toch altijd wel bij IEMAND verkeerd. niet teveel van aantrekken.


iets van. stuurlui en aan wal.........

gewoon zelf de keus maken als je nog wel of niet mee wil doen. de rest kan het je toch niet verbieden om mee te doen.


edit: moeilijk he typen
 
Laatst bewerkt:
Ahum, Charlie O-) ik heb 3 puntjes hoor O-)
En wat betreft deze opdracht, ik vind het maar niks, het tempo moet terugkomen! Gas met die zooi!! })
Er staat ook in de OP.

Houd de opdracht leuk maar simpel, teneinde het tempo te waarborgen

GAME ON.

en ZONDAG cq WEEKEND punten etc. dat moesten we maar niet doen.

KEEP IT SIMPLE *O*
 
Ja die van MGG blijft er 1 uit het boekje 8-) :+
En met jezelf erbij, een beetje klooien met jezelf in de spiegel/weerspiegeling/zelfontspanner/enz levert de leukste foto's op :P
_O- echt als ik dat probeerde was het geeindigd in een ritje ziekenhuis voor hele andere fotos _O-
uhmmmm cause you are blind? lucky guess :9
Sheisse je gaat door voor de magnetron ;)
 
Het gaat er mij vooral om om iedereen even een kans te geven een opdracht te doen.

Mensen die aangeven niet te kunnen ivm werk, nou dan een zondag opdracht extra. Is het weer niet goed.

Weet je; ik ga wel gewoon de OP bijhouden and that it :')
Ach, strippers werken ook buiten kantoortijden hoor, dus dat mag eigenlijk voor deze opdracht geen excuus zijn })

Ik heb alleen de laatste tijd weinig gereden, alleen net weer even een rondje hier in de buurt. Maargoed, ik moet toegeven.. Ik zou ook niet snel bij een stripper aankloppen om te vragen of ze even op de foto wil met mij en mijn fiets..
 
ok.....
even een idee

als ik nou een foto regel van mezelf in pak (zonder helm dan zien jullie dat ik het ben) en mezelf in onderbroek...
allebei op de motor....
post hier...

maak ik een montage van die 2 in 1 foto...

dan is het opdracht afgerond en kunnen we verder.... wat vinden jullie?
 
ok.....
even een idee

als ik nou een foto regel van mezelf in pak (zonder helm dan zien jullie dat ik het ben) en mezelf in onderbroek...
allebei op de motor....
post hier...

maak ik een montage van die 2 in 1 foto...

dan is het opdracht afgerond en kunnen we verder.... wat vinden jullie?
Deal ik vind hem goed!
 
ja? ik maak er wel een montage van...
dus graag de goedkeuring van nog een paar mensen aub.... (al is DD de opdrachtgever)
 
Jij maakt de montage foto welke goed is en anders keur ik bij deze de "Next best thing" goed aangezien deze opdracht toch niet meer voltooid zal worden.
nee nee.... dat is niet de bedoeling!
ik doe het niet voor de punt maar op de opdracht af te ronden zodat we verder kunnen snap je?
zie het als een soort "i sacrifice myself" aangezien dat het fokin kout buiten is....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan