The Riding Game MF Style, SS and the rest [3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon Dennis geeft bijval...
... maar mn opdracht van Assen was weer 'te ver' :P maar ik vind 30 km ervoor.rijden ook wel leuk.

Niet voor iemand binnen een straal van 30km. ;)

zone30.gif






Maar zoveel deelnemers, zoveel wensen en zoveel andere interpretaties van
The Riding Game. *D

De oplossing is volgens mij (mening): vind men een opdracht leuk en is ie voor die persoon haalbaar en de moeite waard. Doen... vind iemand het niks... ook goed.
In dat geval gewoon wachten op de volgende opdracht. :P
 
Brief van het CJIB maar opengemaakt, en rechtsbovenin staat dikgedrukt: Beslissing van de officier van justitie, dit gaat dus over mijn boete welke ook mijn 2e punt betekende B| ... ik citeer:

''U hebt beroep ingesteld tegen de opgelegde sanctie. De door u aangevoerde argumenten in combinatie met de beschikbaar gestelde gegevens maken een zorgvuldige afweging niet mogelijk. Er is onvoldoende gebleken dat u de overtreding hebt begaan. Alles overwegend vernietigt de officier van justitie de beschikking. De opgelegde sanctie én administratie kosten behoeft u niet te voldoen''

Dus ik heb nog maar 1 punt op mijn rijbewijs i.p.v. 2, én ik hoef de boete van 230 euro niet te betalen :)

Haha, en het was nog wel zo'n verschrikkelijk onzin bezwaar schrift _O- :')
 
Nou, net terug van de dealer.. :W

Kawa is goed naar de klote, heeft een flinke klapper gehad op de ontstekings deksel, dus de dealer is bang voor interne schade van het blok, alle olie is eruit gelekt en waar is niet zo makkelijk te vinden... Radiateur is lek, subframe wat aan het frame zit is echt héél erg krom, alle kappen kapot, tank kapot blabla

Oeps, ik dramde even door.... Ik als ras optimist zie het altijd van de goeie kant, dus laat ik maar opnoemen wat heel is :)

De toeter
Het alarm systeem
De ventiel dopjes

that's it :') _O-

En daarnaast lag er ook weer een altijd vermakelijke brief uit leeuwarden op de trap met mijn naam erop, naja, grappig voor mij broertje en ouders die zich er kostelijk om kunnen vermaken, en ik durf hem niet open te maken :') (Voor de beginners, google CJIB)

Dusja, always look on the bright side of life :? :+

Doet die toeter het nog goed c.q. hoeveel moet je er voor hebben? :+
Die van mij is verkouden/verdronken/ en zo bagger als een aap B|

*O* 8-)


:N



dit is meer iets voor ' gespot' of ' knee-down-topic' of euhm... 'je mooiste motor foto' :P :P

De MF'er is niet gespot :N
Stilstaande motor is ook geen kneedown :+
en het is niet Anna d'r motor :o

Issvanmijj :j

:+ :+
 
Laatst bewerkt:
Brief van het CJIB maar opengemaakt, en rechtsbovenin staat dikgedrukt: Beslissing van de officier van justitie, dit gaat dus over mijn boete welke ook mijn 2e punt betekende B| ... ik citeer:

''U hebt beroep ingesteld tegen de opgelegde sanctie. De door u aangevoerde argumenten in combinatie met de beschikbaar gestelde gegevens maken een zorgvuldige afweging niet mogelijk. Er is onvoldoende gebleken dat u de overtreding hebt begaan. Alles overwegend vernietigt de officier van justitie de beschikking. De opgelegde sanctie én administratie kosten behoeft u niet te voldoen''

Dus ik heb nog maar 1 punt op mijn rijbewijs i.p.v. 2, én ik hoef de boete van 230 euro niet te betalen :)

Haha, en het was nog wel zo'n verschrikkelijk onzin bezwaar schrift _O- :')
ken je mij die bezwaar brief mailen aub? ging dit over snelheid?
 
Brief van het CJIB maar opengemaakt, en rechtsbovenin staat dikgedrukt: Beslissing van de officier van justitie, dit gaat dus over mijn boete welke ook mijn 2e punt betekende B| ... ik citeer:

''U hebt beroep ingesteld tegen de opgelegde sanctie. De door u aangevoerde argumenten in combinatie met de beschikbaar gestelde gegevens maken een zorgvuldige afweging niet mogelijk. Er is onvoldoende gebleken dat u de overtreding hebt begaan. Alles overwegend vernietigt de officier van justitie de beschikking. De opgelegde sanctie én administratie kosten behoeft u niet te voldoen''

Dus ik heb nog maar 1 punt op mijn rijbewijs i.p.v. 2, én ik hoef de boete van 230 euro niet te betalen :)

Haha, en het was nog wel zo'n verschrikkelijk onzin bezwaar schrift _O- :')

*O* en daar was je dus zo bang voor om open te maken :P
 
Niet voor iemand binnen een straal van 30km. ;)

[afbeelding]

Misschien het spel splitsen? Een versie die er op gericht is een bepaald punt te vinden, je motor erbij te zetten en zelf een foto kunnen maken en een versie waarrbij attributen en speciale acties moeten worden uitgevoerd?





Maar zoveel deelnemers, zoveel wensen en zoveel andere interpretaties van
The Riding Game. *D

De oplossing is volgens mij (mening): vind men een opdracht leuk en is ie voor die persoon haalbaar en de moeite waard. Doen... vind iemand het niks... ook goed.
In dat geval gewoon wachten op de volgende opdracht. :P
 
hmm, dat was een kwootkloot, krig ik even niet anders voor elkaar via de mobiel. Mijn opmerking staat halverwege de quote
 
Laatst bewerkt:
Niet voor iemand binnen een straal van 30km. ;)

[afbeelding]





Maar zoveel deelnemers, zoveel wensen en zoveel andere interpretaties van
The Riding Game. *D

De oplossing is volgens mij (mening): vind men een opdracht leuk en is ie voor die persoon haalbaar en de moeite waard. Doen... vind iemand het niks... ook goed.
In dat geval gewoon wachten op de volgende opdracht. :P
Dat is wel DÉ oplossing ja :P
Vind je 'm te makkelijk/moeilijk/kansloos/niet te doen/whatever, dan doe je 'm niet en wacht je op de volgende *O*
 
Dat is wel DÉ oplossing ja :P
Vind je 'm te makkelijk/moeilijk/kansloos/niet te doen/whatever, dan doe je 'm niet en wacht je op de volgende *O*

mar dat is geen oplossing, dat is wat er nu gebeurt of niet
als ie kansloos/niet te doen/whatever is, kunnen wij het toch niet doen en moeten we toch wachten _O-
 
maar ik heb eigenlijk een voorstel....

voortaan moet de opdrachtgever zelf met een voorbeeld komen.

zoiets als... ik ga even rijden, bedenk een opdracht, uitvoeren en foto's maken
en zodra ik een opdracht win, mag ik een opdracht posten met ( als bewijs dat het wel makkelijk/mogelijk is ) mijn eigen foto!

ook geen gedoe met kan wel/kan niet...

is dat een idee?
 
maar ik heb eigenlijk een voorstel....

voortaan moet de opdrachtgever zelf met een voorbeeld komen.

zoiets als... ik ga even rijden, bedenk een opdracht, uitvoeren en foto's maken
en zodra ik een opdracht win, mag ik een opdracht posten met ( als bewijs dat het wel makkelijk/mogelijk is ) mijn eigen foto!

ook geen gedoe met kan wel/kan niet...

is dat een idee?
:N volgens mij zou gezond verstand moeten zorgen voor leuke en haalbare opdrachten.
:Y
 
Laatst bewerkt:
Euh ik bedoel meer van: Geen kansloos gejammer meer over de opdracht :+ You like it or you don't like it :+
begrijp ik.... maar volgens mij als er geen gejammer is, valt de topic dood :9

enige dat ik bedoel is... dit moet leuk blijven

er zijn meer posts hier met WTF!!! dan UPLOADEN!!!

volgens mij bedoelen wij hetzelfde ;)
 
maar ik heb eigenlijk een voorstel....

voortaan moet de opdrachtgever zelf met een voorbeeld komen.

zoiets als... ik ga even rijden, bedenk een opdracht, uitvoeren en foto's maken
en zodra ik een opdracht win, mag ik een opdracht posten met ( als bewijs dat het wel makkelijk/mogelijk is ) mijn eigen foto!

ook geen gedoe met kan wel/kan niet...

is dat een idee?

Dan duurt het allemaal alleen maar langer als de opdrachtgever zelf ook nog een keer foto's moet gaan maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan