The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is die nu werkelijk zo moeilijk of is iedereen hard aan het werk of gewoon geen tijd om te rijden ?
Had eigenlijk gedacht nu even een fototje te kunnen gaan maken ergens voor een puntje 🙈
Ik beschouw het niet als moeilijk.
Ey-dzeej is wellicht nog niet aan het werk? Geen idee hoe dat in NL zit, maar in België heeft een vader sinds enkele jaren nu 10 ipv 3 vrije dagen bij de geboorte van een kindje.
Ikzelf ben nog niet uitgereden vandaag, ben grote kuis aan het doen in huis, bijna afgerond, moet pas met de nacht werken, maar misschien doe ik wel een klein toerke in de namiddag ;)
 
Kan wel een adres geven in Selfkant ( duitsland ) waar ene staat.
Kijken we dan wie het snelste daar is _O-_O-
Selfkant, blijkt een slordige 85km a 1:13u te zijn voor mij, dus niet overdreven ver nee.
Maar te ver voor een "klein namiddagtoerke".
Ene ... "opdrachtjes afspreken", dat gaan we niet doen he, we houden het sportief he ;)
Hoe krijgt @ey-dzeej anders de kans mij in te halen :+
 
Ik ben vanmorgen nog wel wat industrieterreintjes doorgereden onderweg naar mijn werk, alle kleuren behalve rood zien staan...
Weet er ook wel één te staan van mijn route af maar daar was ik vanmorgen net wat te laat voor opgestaan... O-)
 
Ik beschouw het niet als moeilijk.
Ey-dzeej is wellicht nog niet aan het werk? Geen idee hoe dat in NL zit, maar in België heeft een vader sinds enkele jaren nu 10 ipv 3 vrije dagen bij de geboorte van een kindje.

Ik ben deze week gewoon aan het werk :+ kraamzorg en schoonmoeder deze week thuis, dus ben aardig overbodig B| Meer een sta in de weg.. daarna wel twee weken lekker thuis chillen *O*

Sinds dit jaar welgeteld 5 verlofdagen *O*voor kraam. was voorheen gewoon twee dagen.-O-

Over een paar jaar gaat het zelfs naar 10 dagen, maar daar kan ik dan helaas geen gebruik van maken.

Hoe krijgt @ey-dzeej anders de kans mij in te halen :+

Onmogelijk:+8)7
 
Ik ben vanmorgen nog wel wat industrieterreintjes doorgereden onderweg naar mijn werk, alle kleuren behalve rood zien staan...
Weet er ook wel één te staan van mijn route af maar daar was ik vanmorgen net wat te laat voor opgestaan... O-)


Ja meeste zijn wit , zwart , zilver of geel.
Daarom had ik uiteraard ook rood gepakt 😂
 
Ja meeste zijn wit , zwart , zilver of geel.
Daarom had ik uiteraard ook rood gepakt 😂
Ik heb 2,5 uur zitten rondrijden, maar geen rode Caddy gezien.
Straks naar het werk, en als @Deeffox niet het nodige ommetje maakt voor die ene die hij weet te staan, rijd ik over de gewone wegen, om de "pakkans" te vergroten. Daarbij passeer ik een plaats waar er een paar duizend Caddys bij elkaar staan, zou toch moeten lukken dat daar een rode tussen zit, rest alleen de vraag, of ik dicht genoeg geraak om die duidelijk in beeld te krijgen, en @Hollender weet over welke plaats ik spreek.
En anders passeer ik voor het werk nog wel een aantal parkings aan de luchthaven, en doorkruis ik de gehele cargosite wel.
Ik heb rode Kangoo's, Partners, Berlingo's, Doblo's, en Couriers gezien, dan moet een rode Caddy toch ook wel kunnen.
Ik verwacht echter wel eerder een personen-Caddy in het rood dan een bedrijfs-Caddy, maar de zoektocht is nog NIET afgelopen hoor ;)
Tijdens mijn zoektocht wel een mooie groene gezien! Op de foto minder duidelijk, maar in de zon heeft dit soort groen wel een of ander speciaal en opvallend effect. Maar je moet er wel voor zijn. Voor mij persoonlijk heeft het wel wat! Maar ja ... groen is geen rood he :P
 
1393597
 
Die spiegel bij mij op de hoek heb ik al genoeg gehad, dus dacht, ik pak die aan de overkant maar eens :P

Je motor bij een wegwijzertje naar een te koop staand pand
Voor een voorbeeld, er staat er eentje rechts onder op mijn foto ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:t
Ik heb 2,5 uur zitten rondrijden, maar geen rode Caddy gezien.
Straks naar het werk, en als @Deeffox niet het nodige ommetje maakt voor die ene die hij weet te staan, rijd ik over de gewone wegen, om de "pakkans" te vergroten. Daarbij passeer ik een plaats waar er een paar duizend Caddys bij elkaar staan, zou toch moeten lukken dat daar een rode tussen zit, rest alleen de vraag, of ik dicht genoeg geraak om die duidelijk in beeld te krijgen, en @Hollender weet over welke plaats ik spreek.
En anders passeer ik voor het werk nog wel een aantal parkings aan de luchthaven, en doorkruis ik de gehele cargosite wel.
Ik heb rode Kangoo's, Partners, Berlingo's, Doblo's, en Couriers gezien, dan moet een rode Caddy toch ook wel kunnen.
Ik verwacht echter wel eerder een personen-Caddy in het rood dan een bedrijfs-Caddy, maar de zoektocht is nog NIET afgelopen hoor ;)
Tijdens mijn zoektocht wel een mooie groene gezien! Op de foto minder duidelijk, maar in de zon heeft dit soort groen wel een of ander speciaal en opvallend effect. Maar je moet er wel voor zijn. Voor mij persoonlijk heeft het wel wat! Maar ja ... groen is geen rood he :P
Nu pas tijd om hier op te reageren :P
Toevallig dat je net dat berichtje had getypt _O-
Ik had op de weg uit mijn werk expres de B-route gepakt om de kans op een rode Caddy te verhogen. En net toen ik het opgegeven had (ik moest ook wel want was bijna bij het huis van mijn schoonouders) kwam ik langs deze woonboulevard. Ik had al van te voren op Maps gekeken of hier een winkel zat die rode werk busjes had maar niks kunnen vinden.
Maar nu zag ik in mijn ooghoek ineens iets roods! En het leek op een Caddy! Een keer geen Doblo! (daar was ik er genoeg van tegengekomen in het rood :'))
*O*mazzel gehad!

Mooie kleur groen inderdaad! :Y
 
Ow... Wist niet dat die al zo vaak gegeven was als opdracht :X
Haha! Valt wel mee hoor, ik denk dat de spiegel aan "mijn kant" er drie keer op staat, maar slechts 1 keer voor een spiegel opdracht, de andere keren stond die er gewoon toevallig mee op vanwege een andere opdracht ;)

Btw: ik was vroeg vertrokken om nog een Carreffour en LIDL op de foto te zetten, stop ik aan de overkant ... oeps! Phone ligt nog thuis! |(
Dan was ik je nog voor geweest :P
Dus nu terug, gelukkig voldoende tijd ingecalculleerd.
Maar terug nazr het werk is dan toch over de snelweg, dus kwam dat eventjes goed uit jouw nieuwe opdracht! :}

Edit:
@Deeffox , ziehier de foto's aan de spiegel aan "mijne kant":

Puntje 857 :
toen ging het om dat bovende ronde bord.

Puntje 824 :
geen idee vanbuiten waar het toen om ging, maar niet om de spiegel, want staat er niet volledig op.

Puntje 797 :
Hier ging het om de spiegel, moest een rechthoekige zijn, en deze is NIET vierkant, te telken aan de wit/rode blokjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Edit:
@Deeffox , ziehier de foto's aan de spiegel aan "mijne kant":

Puntje 857 :
toen ging het om dat bovende ronde bord.

Puntje 824 :
geen idee vanbuiten waar het toen om ging, maar niet om de spiegel, want staat er niet volledig op.

Puntje 797 :
Hier ging het om de spiegel, moest een rechthoekige zijn, en deze is NIET vierkant, te telken aan de wit/rode blokjes.
Haha die bigbag was een keer een opdracht van jou weet ik nog, maar die ligt er dus ook al een tijdje _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan