The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een tourtje gereden maar op het tempo waarop het ging had ik niet echt tijd om te stoppen voor een foto. _O-
En wat was dan dat tempo? :P

Btw: @Deeffox ging misschien ook nog uitrijden vandaag?

Ik hoopte vroeg op te staan en bij dageraad uit te rijden, maar het viel tegen, het was al bijna 8uur toen ik opstond ... :$
 
Dat was een tempo waarop ik een compliment kreeg van iemand op een Street Triple: 'zo, je hebt er aardig de gang in met nog iemand achterop'. Laten we zeggen dat de schaamrandjes weer eens weggepoetst zijn.:]
Ah, een tempo van die aard dat je je niet op fietswinkel-hebbende-straten bevind :P

Schaamrandjes ... ik krijg ze niet weg bij mijn huidige banden (MPR2), maar verder doen ze hun werk wel goed hoor, maar volgende keer komt er wellicht weer een MPR4 op, of de nieuwste in die lijn, de MR5.
 
Ah, een tempo van die aard dat je je niet op fietswinkel-hebbende-straten bevind :P

Schaamrandjes ... ik krijg ze niet weg bij mijn huidige banden (MPR2), maar verder doen ze hun werk wel goed hoor, maar volgende keer komt er wellicht weer een MPR4 op, of de nieuwste in die lijn, de MR5.

Maak me niet zo'n zorgen over randjes wegpoetsen, maar ergens is het wel leuk te weten dat ik toch op de max van mijn motor/banden rijd :)

Over het algemeen rijd ik mijn banden eerder vierkant door een overschot aan snelweg kilometers.
 
Het zou toch jammer zijn om een deelnemer 2x achter elkaar een nieuwe opdracht te moeten laten plaatsen. Toch?
Kindjes naar huis gebracht, en daarna toch maar effe uitrijden, dus:
full


Er syaat toch minstens ene MTB binnen :Y
 
Indien goed,

Je motor bij een zaak met een "24u open" melding
Kan "24/24" zijn maar ook "24/7", of gelijkaardig, als het maar duidelijk maakt dat de zaak 24u op 24u open/beschikbaar is.
Voorbeeldje ...
 
19 minuten later ... nog steeds niet zichtbaar voor mij ...
Maar ik vertrouw erop, dus zet maar een nieuwe onder het voorwendsel "indien goed" ;)

Edit: zie het nu wel, en is toppie! :t
*O*
Nieuwe opdracht:

Je motor bij een straatnaambordje dat eindigt op "-dijk"

Eigenlijk een dijknaambordje dus :+
Voorbeeld
 
Leuk ... ik ben mijn smart phone vergeten :')

Mijn tablet is tot nu geconnecteerd aan een gsm van een collega, maar vanaf 8:30u zit ik hier alleen, dan heb ik dus geen internet meer -O-

Zo stom van mij :(
 
Niet volgens de letter van de wet, maar wel volgens de geest van de wet.

Dus ik vind hem ok
*O*
Nieuwe opdracht:

Je motor bij een publieke hondenpoepzakjesdispenser/afvalbak

Zie op mijn bovenstaande opdrachtfoto een voorbeeld. Maar het mag dus ook een afvalbak zijn speciaal voor hondenpoepzakjes.
Als het maar speciaal voor hondenpoep is, en publiekelijk. Oke, nu heb ik al veel meer het woord hondenpoep getypt dan dat ik eigenlijk zou willen op dinsdagochtend... _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Klopt 😆

... en daardoor veel te laat voor deze ... :P

Deze foto ga ik zo dadelijk in het PFS topic ook gebruiken ;)
:o
Deze was wel beter geweest, ben nu wel blij dat ik de gok genomen heb.
Wilde er gisteren al langs rijden maar dacht toen nog: "nehhh, er is vast wel iemand die een 100% juiste kan vinden"
Maar toen er vanmorgen nog niemand een poging gedaan had dacht ik: "Ik waag het er op!"
*O*
 
:o
Deze was wel beter geweest, ben nu wel blij dat ik de gok genomen heb.
Wilde er gisteren al langs rijden maar dacht toen nog: "nehhh, er is vast wel iemand die een 100% juiste kan vinden"
Maar toen er vanmorgen nog niemand een poging gedaan had dacht ik: "Ik waag het er op!"
*O*
:^
Niet geschoten is altijd mis!

"Uitspraak gepikt van @ey-dzeej :+ "
 
Indien goed

Je motor bij een zonnestudio

Bedoel uiteraard zn pand waar zonnehemels staan om je zomerse look te krijgen.
En ja ik heb een gebrek aan zon en mooi weer

voorbeeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan