The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet het woord korting erop staan of is het aantal centen of procenten ook goed ? en moet het zn los staand ding zijn of maakt dat niet uit ?
In plaats van te vragen, rijd je beter uit, en probeer je met wat je tegenkomt en waarvan je denkt dat het goed is ;)
 
heb al tijdje gereden ervoor met precies het voorbeeld ga ik niet vinden dus dacht dan vraag maar.
Na het vlees wat ik aan het bakken ben wil ik best nog even rijden.
 
heb al tijdje gereden ervoor met precies het voorbeeld ga ik niet vinden dus dacht dan vraag maar.
Na het vlees wat ik aan het bakken ben wil ik best nog even rijden.
Ik niet meer vandaag, ik ga sebiet slapen, morgenvroeg er weer uit om 2u B|
 
20190611_213513.jpg
 
1,639€ voor een liter 95, en dat zelfs na 14€cent kortiing :X

Ik tank momenteel aan 1,327€/L (enfin ja, dat is ook dmv korting uiteraard, de max prijs ligt in B momenteel op 1,497€/L.)

Edit: nu lig ik al in bed, maar ben ik nog niet aan het slapen :')
 
Ik tank ook alleen in België of Duitsland.
Woon 20km van Maasmechelen en mijn rijschool is 5km van Maasmechelen dus wip dan altijd even over de grens.
Tank sowieso altijd minimaal 98 en dat is hier helemaal onbetaalbaar als ze het al hebben
 
Je motor bij een reclame uiting waar een ijs op staat afgebeeld



Zoiets dus maar mag een willekeurig ander ijsje van elk merk zijn.
Mag een vlag zijn , reclame in een bushokje enz. zijn
Het moet dus wel een zo genaamde buitenreclame zijn dus de folder pakken van de locale supermarkt met de 2 halen 1 betalen actie en die bij je motor houden telt dus niet.
ijs.jpg
 
Hmmm ... is proberen ...
full

Op de garagedeur van de zaak zelf, beschouw je dat dan als openbare/buiten reclame?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm ijs check.. reclame check.. buiten/publiekelijk check..:+
Oehhhh spannend... wordt dit dan puntje 1000? :o :o :o
Ik twijfel een beetje omdat het OP de zaak zelf is, en reclame in een bushokje of op een vlag, zoals hij beschrijft, toch wel gescheiden is van de zaak :P

Maar goed, steeds meer deelnemers worden nu wakker, dus dan maar een ...

INDIEN GOED:

Je motor bij een huis met huisnummer 1.000

Dus geen bedrijf, kantoor of appartementsgebouw, echt een gewoon woonhuis.
Er mag eventueel wel een kleine zaak inzitten zoals een kapper, kledingzaakje, enz, maar het nummer moet duidelijk een huisnummer zijn, en niet zo een zone/perceel nummer van een bedrijf zijn.

Edit: paar voorbeeldjes maken ...

Zoals deze is goed, is een "gewoon" huis, te midden van andere huizen, weliswaar met een zaakmerin/eraan gekoppeld.

Maar deze is niet goed, dat is een bedrijf op een bedrijventerrein, en zulke nummers beginnen eigenlijk met het zonenummer, waardoor ze meteen erg hoog zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik twijfel een beetje omdat het OP de zaak zelf is, en reclame in een bushokje of op een vlag, zoals hij beschrijft, toch wel gescheiden is van de zaak :P

Maar goed, steeds meer deelnemers worden nu wakker, dus dan maar een ...

INDIEN GOED:

Je motor bij een huis met huisnummer 1.000

Dus geen bedrijf, kantoor of appartementsgebouw, echt een gewoon woonhuis.
Er mag eventueel wel een kleine zaak inzitten zoals een kapper, kledingzaakje, enz, maar het nummer moet duidelijk een huisnummer zijn, en niet zo een zone/perceel nummer van een bedrijf zijn.

Edit: paar voorbeeldjes maken ...

Zoals deze is goed, is een "gewoon" huis, te midden van andere huizen, weliswaar met een zaakmerin/eraan gekoppeld.

Maar deze is niet goed, dat is een bedrijf op een bedrijventerrein, en zulke nummers beginnen eigenlijk met het zonenummer, waardoor ze meteen erg hoog zijn.


Die opdracht had ik in ogen voor jou om als nr 1000 binnen te kunnen harken _O-
 
Ik ga je de punt 1000 niet ontnemen.
Het is een reclame en het is een ijsje , wou alleen niet dat mensen zo bijdehand zouden zijn en de locale folder pakken en die bij de brommer te houden.
Dus vind het helemaal goed 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan