The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N Ik was er veel te fanatiek mee bezig, moet het nu eens loslaten :$

En of het daadwerkelijk trager gaat gaan? Buiten @ey-dzeej zijn ook @peter-1981 en @Deeffox , en soms @Mitssz toch ook ijverige deelnemers ;)
En jijzelf bent er momenteel ook weer goed ingerold zie ik ;)

Voorlopig zijn er inderdaad genoeg zeer actieve spelers aanwezig, dus het zal niet snel trager lopen.
Dus, met toch redelijk wat actieve spelers denk ik niet dat het lang gaat duren voor @ey-dzeej over die 1.000 gaat :]

Even snel zitten rekenen.. Met gemiddeld 8 punten per week.. nog ruim 150 punten te gaan.. dat zijn 18 weken.. Met een beetje marge in de puntenaantallen per week en vakantie planningen, kom ik gauw op 20 tot 25 weken. Eind dit jaar wellicht ?? 8)7 dan ga je wel weer de koude periode in en zullen er wat minder actieve spelers zijn.. dus zeg maar begin volgend jaar zit ik wel aan de 1000 :+
 
1400814


*O**O**O*
 
Maar ook: -O- omdat @DKP afzwaait...

Toch neemt het aantal fanatieke spelers wel toe lijkt het ja. Heb met @DKP er al eens over zitten brainstormen om misschien naast de totaal-ranking ook een soort jaar-competitie in te bouwen in het topic. Elk jaar een nieuw topic, en de totaalranking die steeds mee gaat bijvoorbeeld (beetje Petflesspel-achtig).
Maar goed daar kunnen we allemaal wellicht een lichtje over laten schijnen, ik zit hier ook nog geeneens een jaar O-)
 
Gefeliciteerd! Jammer om je te zien gaan maar een welverdiende rust, denk ik zo. Al zei je met 500 ook dat je ging stoppen dus misschien gaat het binnenkort weer kriebelen... :]
Idd, zeg nooit nooit, maar de strijdlust, het fanatieke, dat moet er eerst goed uit :P

Misschien in november vanop de Filipijnen nog eens een puntje of twee, gewoon omdat het leuk is om van daaruit ook eens mee te doen, maar ik kan niets beloven :+
 
Idd, zeg nooit nooit, maar de strijdlust, het fanatieke, dat moet er eerst goed uit :P

Misschien in november vanop de Filipijnen nog eens een puntje of twee, gewoon omdat het leuk is om van daaruit ook eens mee te doen, maar ik kan niets beloven :+
Ik zit er ook aan te denken om hier (IJsland) voor 1 dag een motor te huren en een puntje te scoren, maar ik kan me dat niet veroorloven _O-

Maar dan zou je daarna op 1002 staan, dat kan niet, dan minimaal door tot 1111. Geniet van de rust en het relaxte rijden in elk geval.
 
Ik zit er ook aan te denken om hier (IJsland) voor 1 dag een motor te huren en een puntje te scoren, maar ik kan me dat niet veroorloven _O-
Dat klinkt mooi! Staat ook nog op mijn lijstje om eens naartoe te gaan!
En ja, een motor huren voor 1 dag, en dan net die dag een opdracht die je daar NIET kan doen, heb je al die moeite en kosten gedaan voor niets :/
Maar dan zou je daarna op 1002 staan, dat kan niet, dan minimaal door tot 1111, [of een hoger afgerond getal, 10.000 zou het dan moeten worden]. Geniet van de rust en het relaxte rijden in elk geval.
🤣 Jij snapt dus mijn probleem! :+
 
10.000? Geen probleem voor jou, denk ik _O-
_O- ... nee nee nee! Het is wel genoeg geweest!
Er zijn immers nog andere topics waarin ik met mijn afkick verschijnselen terecht kan, zoals bijvoorbeeld "je mooiste weerfoto ..." topic. Daar worden geen scores bijgehouden, dus daar komt gelukkig geen strijdlust bij, maar ik kan er wél mijn fantasieën de vrije loop laten :+

Edit: ben in TRG gerold, puur voor de fun, leuke bezigheid (is het ook altijd gebleven trouwens), maar toen werden de scores steeds hoger, tot @Hans89 als eerste de kaap van de 100 bereikte, toen wilde ik voor de 100 gaan, maar daarna wilde ik ook eens op de eerste plaats gestaan hebben. De scores bleeeeeven dus maar stijgen, en na enige tijd op nr 1, dacht ik, het is goed geweest, ik stop op 500 :P

Maar voor mijn vorm van dwangneurose is 500 niet goed, en ben ik, naar aanleiding van een gemakkelijke opdracht die maar open bleef staan, er weer in gevlogen :X
Buiten het feit dat ik iets heb met het getal 1.000, is dat voor mij ook het meest "logische" getal.
Mijn verhaal over puzzels van 1.000 stukjes heb ik al wel eens gedaan dacht ik he? Ook in het petflestopic trouwens :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jeetje... is het ineens zo ver... gefeliciteerd DKP, en tot binnenkort, want ik geloof er niks van dat je gaat stoppen :+
Haha! Maar toch wel hoor :P
Ik blijf natuurlijk wel volgen, en jammer dat ik door de nieuwe regel nu niet af en toe een opdracht kan plaatsen wanneer een oodracht vervalt. Doch de nieuwe regel is ook in mijn ogen goed geformuleerd :t

Edit: ik wilde eigenlijk als ultieme uitdaging de volgende opdracht plaatsen:
Je motor pal bij mijn motor, maar dat is niet echt eerlijk, daar zouden enkele deelnemers sterk mee bevoordeeld geweest zijn, dus heb ik me maar bedacht :P
 
Ik heb nog ff gezocht maar zo'n lange staat heb ik nog niet kunnen vinden in de omgeving. Nouja, kan Patrick overmorgen toch nog een keer een nieuwe opdracht verzinnen. :+
 
Nog een in de buurt gevonden, maar daar hebben (op SV te zien) de bewoners tussen 2017 en 2018 't bordje met het huisnummer vervangen door een bordje met de namen van de bewoners... 8)7
998 ernaast is wel goed te zien, maar da's vast niet goed hé @DKP?
 
Ik heb op Maps hier in de buurt 2 adressen gevonden met een nummer 1000. Dat vind ik überhaupt al een hele prestatie.
Maar als ik op SV kijk hebben ze beide geen zichtbaar nummerbordje B|
Spring even op die brommer en neem een kijkje zou je zeggen, ja morgenmiddag, heb de motor op mijn werk laten staan vandaag. Mocht het nog nodig zijn dan. Trouwens, als de opdracht dan al gehaald is kijk ik alsnog even, nu wil ik het weten ook... :/
 
Ik heb nog niet eerder meegedaan, maar dit vind ik wel een hele leuke. Ik weet toevallig een straat in Groningen die tot de 1002 gaat, dus ik rijd zo even langs. Op hoop van zege! :)
 
Google kende Amsterdamsestraatweg 1000, ik wist alleen niet dat het enkel oneven nummers waren op die weg. En street view was te onduidelijk omdat de woningen relatief ver van de weg af staan door parkeervakken, fietspad en trottoir.

Ik heb nog niet eerder meegedaan, maar dit vind ik wel een hele leuke. Ik weet toevallig een straat in Groningen die tot de 1002 gaat, dus ik rijd zo even langs. Op hoop van zege! :)
Dit is ook de eerste keer dat ik mee doe. Ik fiets niet woon-werk dus na thuiskomst direct opgestapt. Meestal ben ik te laat door bepaalde personen hier. Ik kijk wel al maanden mee hier. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan