The royal Ascot

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

De totstandkoming van deze fiets was echt teamwork. Bedankt Yuri Patrick Arnoud Mike en Danny!!
Zonder jullie was deze fiets nog lang niet klaar!! (en ook niet zo mooi geworden.)

Bedankt ook iedereen op MF die in de loop van de tijd zijn (of haar) kritiek heeft geleverd. Die heb ik niet altijd opgevolgd als 'unreasonable man' , maar toch vaak ook wel.
Ik vond het leuk om het bouwproces op deze manier een beetje te delen en zal bij het volgende project weer een topic starten.

Deze is nog niet helemaal klaar trouwens, er moet nog een hitteschildje op de uitlaat en er volgen ook nog meer foto's en filmpjes.

Ook zal ik nog wel verslag doen over hoe hij rijdt, vandaag ga ik de schorsing eraf halen!

Cheers,

Koen

Gij zijt welkom ;) :Y
 
Heb deze de hele tijd gevolgd omdat ik gewoon geen idee had wat je hiervan ging maken ;)

Maar wat heb je hier een prachtige unieke creatie neergezet, echt geweldig :}

Groeten Magnamannetje
 
Nog een paar mooie foto's van ppatrick.
Rondje gereden op de langste dag. Dat was geweldig! De motor rijdt goed!
Min puntje om maar mee te beginnen: De afstelling van de carbs is nog niet optimaal. ploft in de uitlaten en loopt een stuk beter op de choke. Te arm dus, daar gaan we wat aan doen.
Geluid is echt mooi, met de inlaat brul, en de rake klappen van de gelijktijdig vurende cilinders. Toch nog beschaafd genoeg door de mv dempers. Motor pakt mits choked, goed op en trekt vanaf 2000 toeren lekker weg.

Wegligging is sportief, voorkant is wat stug, achterkant precies goed geveerd. Door de kortere vork is hij erg wendbaar geworden, maar geeft geen tekenen van instabiliteit. Precies goed voor in de stad!

Wat een fijn brommertje, alleen al uit de schuur halen gaat net ff makkelijker ,net als tussen het verkeer doorwurmen.

Goed, het is geen pk pakhuis maar dat was natuurlijk al bekend.
full
 
en het begon met:
BA, let's modify the van!

vandaag de sproeierbezetting nog veranderd, nu loopt ie ook goed zonder choke.
 
en het begon met:
BA, let's modify the van!

vandaag de sproeierbezetting nog veranderd, nu loopt ie ook goed zonder choke.


hoe en wat heb je aan je carberateur vervangen (sproeiers) ??
misschien dat ik komende week (in de ochtend/ tegen de middag./ rond t middaguur) met de wodka op de proppen kan komen.. O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan