Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan met staalplaat in de weer.
Ja, ik heb ook de schitterende dingen gezien die roughneckk maakt en anderen ook, maar aluminium is voor mij nog een stapje te ver.
Zo kan ik gebruik maken van de originele tank met kraan etc, en toch de vorm naar mn hand zetten.
De positie van de onderste schokker bracket kan zo te zien ook nog mee gespeeld worden. Neem aan dat die straks ook nog star aan je achterbrug verbonden wordt?
Ik kan het niet goed uitleggen,maar als je twee cirkels trekt en de achterbrug theoretisch heel ver laat inveren,zul je zien dat de demper niet meer evenredig ingedrukt wordt.
Als je de invering van het achterwiel in een grafiek zou uitzetten tegen de indrukking van de demper,moet dat progeressief gaan.
Heb zelf al een paar keer zoiets gemaakt,en ben erachter gekomen dat de stand van de schokker van grote invloed is.
Bij mijn laatste project heb ik de demper ook laten aanpassen bij HK.
meteen veel discussie al! leuk. de knik in de gele lijnen zie ik wel zitten. alleen staan ze te hoog. ik heb de afstand tussen het achterste oog van de veer en het draaipunt van de achterbrug bepaald met de hefboom regel. zo krijg ik precies de juiste veerweg. zal vanavond een betere foto maken. Cheers,
Ik ga door!
Dat met die veer komt wel goed. Op deze foto's heb ik een van de oude veren geplaatst, om de nieuwe te beschermen. Niets ligt nog vast daarin, maar het komt samen met de keuze van de uitlaten en de positie van de accu. Dus, toch maar het hele achterframe afgezaagd, en met pvc pijpen de uitlaat vorm gegeven. Die is ook nog niet definitief, dit is een van de opties.
Middenbok weg, accu daar onder de achterbrug.
Echt gelachen gisteravond, maar echt bouwen wou ff niet lukken.