The Skulls II / Duc 998s

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
Warnsveld
Oei, zit ik net de film "The Skulls II" te kijken en wat denk je? Dr zit weer een mooi stukje in voor ons motorliefhebbers. Ging het maar echt zoals in die film.

Het ene moment staat die gast te dromen voor een etalage in de stad van een Duc 998s en het volgende komt hij thuis en staat er 1 te pronken in zn woonkamer.
Dat eerste gedeelte heb ik ook vaak zat, maar dat tweede dat wil maar niet komen :(

PS: Wie weet in welke stad er etalages zijn met motoren er in? Dan kan ik er misschien toch eens over gaan denken om met mn vriendin mee te gaan naar de stad om te shoppen })
 
PS: Wie weet in welke stad er etalages zijn met motoren er in? Dan kan ik er misschien toch eens over gaan denken om met mn vriendin mee te gaan naar de stad om te shoppen })

M'n vriendin klaagde pas dat we zo weinig romantische dingen doen, zoals wandelen enz...

Oplossing: Ben op een vrijdagavond samen met haar naar motor winkel gegaan en heb daar een rondje of tig gewandeld.. (ze klaagt nu nooit meer)
 
M'n vriendin klaagde pas dat we zo weinig romantische dingen doen, zoals wandelen enz...

Oplossing: Ben op een vrijdagavond samen met haar naar motor winkel gegaan en heb daar een rondje of tig gewandeld.. (ze klaagt nu nooit meer)

Die van mij begint te klagen als we een tijd niet in een motorzaak geweest zijn *D
 
Oei, zit ik net de film "The Skulls II" te kijken en wat denk je? Dr zit weer een mooi stukje in voor ons motorliefhebbers. Ging het maar echt zoals in die film.

Het ene moment staat die gast te dromen voor een etalage in de stad van een Duc 998s en het volgende komt hij thuis en staat er 1 te pronken in zn woonkamer.
Dat eerste gedeelte heb ik ook vaak zat, maar dat tweede dat wil maar niet komen :(

PS: Wie weet in welke stad er etalages zijn met motoren er in? Dan kan ik er misschien toch eens over gaan denken om met mn vriendin mee te gaan naar de stad om te shoppen })

Hoe / waar kom je aan the Skulls II??? Ik vond der eeste al erg goed... Vandaar... :?
 
Bij motor mercuur in Den Haag, vlakbij centrum, stond eenzelfde fiets als ik gekocht had, maar nog niet had, de wintermaanden in de etalage, je wilt niet weten hoe vaak ik ben langs gereden.

En toen ik een nieuwe motor wilde, elke zaterdag weer andere zaken afstropen, dat toen ik een leuke zag, me vriendin meteen zei, kopen dat ding, kunnen we tenminste weer eens wat anders op zaterdag doen. :}
 
Laatst bewerkt:
Net als in de film....ik wil't, net als in de film *D

Mij motto: Als de berg niet naar Paulus komt, dan gaat Paulus toch gewoon zelf naar de berg.
 
Die van mij begint te klagen als we een tijd niet in een motorzaak geweest zijn *D

Ik heb d'r ook zo een :}

Gaan we op een vrije dag langs een hele rits motorzaken. Ze kan alleen heel boos worden als die kut verkopers eerst mij aanspreken. Nee, ze wil niet achterop, ze wil zelf rijden eikel :j
 
Ik heb d'r ook zo een :}

Gaan we op een vrije dag langs een hele rits motorzaken. Ze kan alleen heel boos worden als die kut verkopers eerst mij aanspreken. Nee, ze wil niet achterop, ze wil zelf rijden eikel :j

Zoals will smith zou zeggen in the film indepedence day (ofzoiets :P )

I've got to get me one those :)
 
...
Ze kan alleen heel boos worden als die kut verkopers eerst mij aanspreken.
...

Motorzaak, autozaak, HIFI-zaak, whateverzaak, als ze mij aanspreken terwijl zij iets nodig heeft, dan loopt ze linearecta de zaak weer uit. Best stoer, maar het winkelt soms best lastig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan