The sound of six en wat rook

Lachen filmpjes hehe, vooral die 2e. Je maatje heeft goed vertrouwen in je daar in dat smalle gangetje. :)
 
ik vind die wielspin lachen!!...ik heb dat ook vrij makkelijk met nat weer...
en diegene die erop zit...houdt de wielspin ook gewoon nog ff aan...

goed hoor!! :)
 
Ik kan zelf echt geen genoeg krijgen van het geluid. Die wielspin is inderdaad wel leuk om te doen, gaat wel makkelijk ook ja en in combinatie met het geluid en de instabiele achterkant blijft het iedere keer weer een kick (vooral bocht uit)
 
Ik kan zelf echt geen genoeg krijgen van het geluid. Die wielspin is inderdaad wel leuk om te doen, gaat wel makkelijk ook ja en in combinatie met het geluid en de instabiele achterkant blijft het iedere keer weer een kick (vooral bocht uit)
Volgens mij is ie kapot.Rookt wel erg veel.
 
Ik kan beamen dat deze motor een supergeluid heeft. :} Echt geweldig.

Ik heb trouwens een Laser Frank, maar die heeft maar een rit geleefd. ;(
 
Ik kan beamen dat deze motor een supergeluid heeft. :} Echt geweldig.

Ik heb trouwens een Laser Frank, maar die heeft maar een rit geleefd. ;(
Ja erg balen van die Laser dan, was ie niet meer te gebruiken? Altijd beter dan de originele demper toch? Loud pipes save lives, beautiful ones don't

Leuk :)

Kennedylaan te Eindhoven btw ?

Inderdaad de Kennedylaan in Eindhoven op een erg natte en koude dag. Daarna is de Valkyrie ook niet meer buiten geweest (ja 1 keer nog om te poetsen, hij zag er echt verschrikkelijk uit toen)
 
Ja erg balen van die Laser dan, was ie niet meer te gebruiken? Altijd beter dan de originele demper toch? Loud pipes save lives, beautiful ones don't

Ja wel, maar ik ben toch ook wel van het mooie. :) Het verloopstuk is iig onbeschadigd, dus na verloop van tijd ga ik maar eens kijken naar een andere 2e hands slip-on. Maar het heeft geen prioriteit, ik rij er nog ff mee.

Gave filmpjes trouwens. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan