The Ultimate dreambike

:r :r :r :r :r :r :r :r :r

full
 
Ik beloof plechtig een sleeptouw in m'n koffer te leggen voor de shovel die langs de weg staan met panne O-)




eens kijken wat voor een storm er los breekt


Ik zag anders nog een knap ouwe shovel door de sneeuwbuien ploeteren met 140 km/u, zonnebril en potje op z'n harses.
De bestuurder keek niet vrolijk, zal wel geen toerritje geweest zijn O-)
 
Ik zag anders nog een knap ouwe shovel door de sneeuwbuien ploeteren met 140 km/u, zonnebril en potje op z'n harses.
De bestuurder keek niet vrolijk, zal wel geen toerritje geweest zijn O-)

Volgens mij zag ik hem ook. Had hij Snap-on handschoenen aan?
Zag er uit als een hells angel..
 
Ik ga medio febr. op jacht naar deze. Mij is na lang zoeken gebleken dat de Vulcan toch betaalbaarder is dan Honda, Yamaha of Soes.

Maar dit gaat ' m worden de 1500 8-)

Let je wel een beetje op, voor die motor zijn diverse modificaties uitgebracht. Zonder de modificaties heb je problemen, moet je dat zelf betalen dan loopt het aardig in de papieren. Yamaha of Soes is dan alsnog goedkoper. Mijn advies: ga eens bij Mammoet motoren praten.

suc6
 
Had hij Snap-on handschoenen aan?

Is ook het enige waar jij op let, of niet? ;)

Heb ik niet gezien, als het een HA was, dan wassie z'n hesje "vergeten" want hij had een HD-jas aan.
Was een beetje uit de richting voor jou, hij reed over de A50, zeg maar uit de richting Den Bosch en bij Arnhem ging hij verder over de A50.

Of sta je nog steeds in de file bij Rosmalen????
 
Let je wel een beetje op, voor die motor zijn diverse modificaties uitgebracht. Zonder de modificaties heb je problemen, moet je dat zelf betalen dan loopt het aardig in de papieren. Yamaha of Soes is dan alsnog goedkoper. Mijn advies: ga eens bij Mammoet motoren praten.

suc6

Ze zijn ook niet voor niets "betaalbaarder"
 
Krugger's "Racer" staat, ondanks dat de banden new skool zijn ;) , heel hoog op mijn lijst van "most desirable bikes"... Echt een super fiets.

Maar ik zal nooit van m'n leven voor één motorfiets kunnen kiezen.

kr_054.jpg
 
ik ga nog ff geen psycho analyse doen (maandag op het werk wel, heb ik daar ook wat te doen) ;) maar dit is denk ik wel mijn alltime favo :

dave6.jpg


hoewel ik ook niet echt voor 1 fiets kan gaan is dit ding toch wel het beeld dat al mijn hele leven door mijn hoofd spookt.........


bij de weg, ik ga zo naar SoT in Utrecht om wat goodies voor de brommert van mijn ega te scoren, misschien zie ik een van jullie strax nog wel
 
Laatst bewerkt:
ik ga nog ff geen psycho analyse doen (maandag op het werk wel, heb ik daar ook wat te doen) ;) maar dit is denk ik wel mijn alltime favo :

(Afbeelding)

hoewel ik ook niet echt voor 1 fiets kan gaan is dit ding toch wel het beeld dat al mijn hele leven door mijn hoofd spookt.........


bij de weg, ik ga zo naar SoT in Utrecht om wat goodies voor de brommert van mijn ega te scoren, misschien zie ik een van jullie strax nog wel
Denk dat je binnenkort bij Knukkel eens naar zoiets kunt gaan kijken.
 
Denk dat je binnenkort bij Knukkel eens naar zoiets kunt gaan kijken.

Als ik niet wordt aangeklaagd wegens stalking door ene Dave uit Californie...!

Ik ga binnenkort een topic van de verbouwing openen, maar wil hem eerst in de schuur hebben staan. Ik heb hem weliswaar gekocht, maar ga hem donderdag grondig met Flyin' Dutchman inspecteren. Als het niet is wat 'er in de brochure stond' dan laat ik hem staan. Zag er in eerste instantie wel goed uit allemaal, dus volgens mij gaat het gewoon door...

Hier alvast een teaser... Die lelijke teardrop luchtfilter is alweer verkocht en heb gisteren op Ebay een kelk gescoord 8-) :

Iemand nog interesse in billet forward controls? Of die kicker? Of een hydraulische koppeling? Of een 19" voorwiel met dubbele remschijven? Of een ééndelige fatbobtank met 2 doppen? Of een wideglide vork? Of een zadel met stiksels...?

full
 
Laatst bewerkt:
Blokkie ziet er optisch mooi uit.Betaalbaar?
Tering...die kicker. :r

Oliepompie nog aanwezig?
 
Laatst bewerkt:
Blokkie ziet er optisch mooi uit.Betaalbaar?
Tering...die kicker. :r

Oliepompie nog aanwezig?

Nee pompje niet aanwezig.
Hier nog een pic van de andere kant... Ik wil eigenlijk een 1.5 inch belt, dus deze komt misschien in de verkoop.
Wat denk jij dat een redelijke "niet meer dan" prijs zou zijn voor deze brommert?

full
 
Laatst bewerkt:
Nee pompje niet aanwezig.
Hier nog een pic van de andere kant... Ik wil eigenlijk een 1.5 inch belt, dus deze komt misschien in de verkoop.
Wat denk jij dat een redelijke "niet meer dan" prijs zou zijn voor deze brommert?

(Afbeelding)
Als ik hem zou kopen dan werd het een chopper dave achtig fietsje.Koop dus feitelijk een blok(waar ik niet in kan kijken),bak en frame met kenteken.Hebt nieuwe wielen,aandrijving,stuur,springer,trommeletc nodig.Optelsom:Frame met kenteken geefik 3000 voor,Gerviseerd panblok kost ong.4000 euro.Een 4 bak tik ik voor 1200 euro op de kop.9000 eurotjeswas mijn prijs.Voor een goeie originele hydra ga ik tot 13000.
 
Als ik hem zou kopen dan werd het een chopper dave achtig fietsje.Koop dus feitelijk een blok(waar ik niet in kan kijken),bak en frame met kenteken.Hebt nieuwe wielen,aandrijving,stuur,springer,trommeletc nodig.Optelsom:Frame met kenteken geefik 3000 voor,Gerviseerd panblok kost ong.4000 euro.Een 4 bak tik ik voor 1200 euro op de kop.9000 eurotjeswas mijn prijs.Voor een goeie originele hydra ga ik tot 13000.


Komt nog een hele hoop kleine prut bij.... En grote prut, wat prijzen betreft...

Voor een C.D. achtige fiets: Cool zadeltje... grips.. remdelen, paintjob (een mooie is duuuur!!), period correcte banden, fender, etc. etc...
 
Komt nog een hele hoop kleine prut bij.... En grote prut, wat prijzen betreft...

Voor een C.D. achtige fiets: Cool zadeltje... grips.. remdelen, paintjob (een mooie is duuuur!!), period correcte banden, fender, etc. etc...

Hey Tilly, waar had jij dat witte zadeltje ook alweer vandaan? Heb je een email adres/website?

M
 
Als ik het goed begrijp verkoop je bijna alles op blok en frame na?

is het dan manier niet toch goedkoper om een frame en blok los te kopen, en m later op kenteken te zetten?
 
Komt nog een hele hoop kleine prut bij.... En grote prut, wat prijzen betreft...

Voor een C.D. achtige fiets: Cool zadeltje... grips.. remdelen, paintjob (een mooie is duuuur!!), period correcte banden, fender, etc. etc...
Logisch maar dat zit waarschijnlijk niet op de fiets die Knukkel op het oog heeft vandaar mijn 9000 e.
 
Ziet er heel goed uit Knuk.
9.000 is een hoop geld maar na even gebrowsed te hebben zou ik ook niet 1,2,3, iets kunnen vinden voor dat geld dus uiteindelijk lijkt het me een niet onredelijk van Alf. Aan de andere kant, afhankelijk van hoe de rest van de bike er uit ziet, zou ik wellicht nog meer als 9.000 betaald hebben.

rgds
 
Ziet er heel goed uit Knuk.
9.000 is een hoop geld maar na even gebrowsed te hebben zou ik ook niet 1,2,3, iets kunnen vinden voor dat geld dus uiteindelijk lijkt het me een niet onredelijk van Alf. Aan de andere kant, afhankelijk van hoe de rest van de bike er uit ziet, zou ik wellicht nog meer als 9.000 betaald hebben.

rgds
Hey Slow,die 9000 e is wat ik op het eerste gezicht max. zou geven.Weet niet wat de echte vraagprijs is.
 
Hey Slow,die 9000 e is wat ik op het eerste gezicht max. zou geven.Weet niet wat de echte vraagprijs is.

We hebben in principe een deal voor iets minder dan 9... donderdag kijken of het doorgaat...
Alf: ik weet ook nog een orginele hydra voor 12k... interesse? komt niet uit Mill ;)
 
We hebben in principe een deal voor iets minder dan 9... donderdag kijken of het doorgaat...
Alf: ik weet ook nog een orginele hydra voor 12k... interesse? komt niet uit Mill ;)
Heb effe onder het bed gekeken Knukkel en zag niks liggen.Zal dus toch mijn shoveltje weg moeten doen.Heb daarnaast nog last van Totsiaanse kriebels.Wat vind ik nou mooi.Sinds ik op deze site zit zie ik elke week weer iets anders wat ik mooi vind.Ik kick op je pure Knuckle bobber maar fietsen ala Chopperdave brengen me ook aan het lachen.Eerst gaat mijn FLH weg(die knoop is ZEKER door) en dan ga ik me beraden wat ik wil.Bob of early chop.Denk het laatste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan