The Ultimate dreambike

Slow

MF veteraan
23 jul 2004
2.276
0
Gouda
Aangezien het aantal postings de laatste dagen dramatisch weinig is en Dr Bral zich waarschijnlijk groen en geel verveelt hier een nieuw topic.
Plaats hier slechts 1 foto van de voor jou ultimate dreambike. 1 foto, 1 bike.
Eventueel kan je vermelden wat er nog aan mankeert en wat er even iets ander moet maar ga niet weer 150 foto's posten met "deze is ook leuk".
Ben benieuwd want ik ga Bral vragen een psygo analyse te doen n.a.v. de foto's die iedere persoon post.

Hier alvast die van mij.
full

De rode natuurlijk. Niets meer aan doen. Is perfect zo... hoewel, de derby cover wellicht...
 
full


Ga morgen kijken (aanhanger gaat mee, morgen worden de eerste winterse buien verwacht :( )
Vooralsnog is dit mijn dreambike, moeten nog wel vance & hynes straight shots op :9~
 
Tijdens de motorsale over gehad met de eigenaar. Marktplaats vraagprijs was 12.500,--. Vijf minuten lullen verder kostte ie nog 11.750,--
Wil zo rond de 11.000 betalen. We zien wel, zal wel ff onderhandelen worden.
Wat lijkt jou/jullie reel?

Heeft 60.000 km gelopen, heeft een dynojet kit, geen alarm en zoals je ziet verder optisch behoorlijk goede staat.
 
Tijdens de motorsale over gehad met de eigenaar. Marktplaats vraagprijs was 12.500,--. Vijf minuten lullen verder kostte ie nog 11.750,--
Wil zo rond de 11.000 betalen. We zien wel, zal wel ff onderhandelen worden.
Wat lijkt jou/jullie reel?

Heeft 60.000 km gelopen, heeft een dynojet kit, geen alarm en zoals je ziet verder optisch behoorlijk goede staat.

Ziet er wel retestrak uit! Is het een echte Roadking of een verbouwde elektra?
11.000 lijkt me op zich wel ok, maar heb niet zo veel verstand van Roadkings...
Is Bugeaters aanwezig...?
 
Plaats hier slechts 1 foto van de voor jou ultimate dreambike. 1 foto, 1 bike.
Eventueel kan je vermelden wat er nog aan mankeert en wat er even iets ander moet

Hier alvast die van mij.
(Afbeelding)
De zwarte natuurlijk. Niets meer aan doen. Is perfect zo... hoewel, de derby cover wellicht...


ik zou zeggen, wat bied je? persoonlijk vind ik die rode mooier, maar ja als jij zo nodig de mijne mooier vind??
 
Aangezien het aantal postings de laatste dagen dramatisch weinig is en Dr Bral zich waarschijnlijk groen en geel verveelt hier een nieuw topic.
Plaats hier slechts 1 foto van de voor jou ultimate dreambike. 1 foto, 1 bike.
Eventueel kan je vermelden wat er nog aan mankeert en wat er even iets ander moet maar ga niet weer 150 foto's posten met "deze is ook leuk".
Ben benieuwd want ik ga Bral vragen een psygo analyse te doen n.a.v. de foto's die iedere persoon post.

tja, wat is mijn ultimate dreambike?

dat verandert bij mij toch af en toe, maar meestal komt het toch wel enigzins op het zelfde neer.
Over het algemeen ben ik niet zo'n dromer, maar bekijk de dingen realistisch.
dus ik droom niet over bikes van $50000 en meer.

momenteel is dit toch wel favoriet.
hoeft van mij niet perse stijlzuiver te zijn, als hij maar is zoals ik wil.
deze early chop komt aardig in de buurt.
shovel, hardtailframe, laag niet te stijle/te lange/te brede vork, en vooral erg kaal, niet te veel chroom, veel zwart, en of vlammen of scallops

full
 
(Afbeelding)

Ga morgen kijken (aanhanger gaat mee, morgen worden de eerste winterse buien verwacht :( )
Vooralsnog is dit mijn dreambike, moeten nog wel vance & hynes straight shots op :9~

Hé m'n blauwe broertje! Nu had ik al een broertje dat regelmatig blauw is, maar nu ook nog 1 op wielen.

Ziet er goed uit, en als het een echte RK is, is het idd niet veel geld. Alvast gefeliciteerd SID, want je koopt'm toch, volgens mij is dit idd precies wat je zoekt; alleen hoef je er nu nix meer aan te doen. Behalve een setje V&H. Btw ik wil de hitteschildejes dan graag van je overnemen!!
Nog ff ter vergelijking:

full


Dit is dus een verbouwde FLTC. Zoek de verschillen!
 
Wordt het winter, gaan ze ineens motoren kopen!!!
@Knukkel: gefelicidingest!! kheb nog wat voor je (adresje), ik mail je wel effe (heetmeel)
@S.I.D.: inderdaad alvast gefeli, want dat gaat 'm toch wel worden. Ik zie alvast uit naar het voorjaar om die kolos hier door de buurt te zien rijden!
Waar moet je 'm ophalen?


Op de aanhanger?? In verband met verbouwing moet m'n bike elders ondergebracht worden, dus ik moet er echt aan geloven dit weekend!!
 
full


Ik ga medio febr. op jacht naar deze. Mij is na lang zoeken gebleken dat de Vulcan toch betaalbaarder is dan Honda, Yamaha of Soes.

Maar dit gaat ' m worden de 1500 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan