The Wedding Ride [Vrijdag 01 augustus]

Sledge

MF veteraan
9 nov 2003
1.064
0
Vlissingen
Vrijdag 01 Augustus 2008
~ The Wedding Ride ~~

ride.jpg

Ik zou bijna willen zeggen 'Wie kent ze niet ?'. Louis, beter bekend als MotorFreak en Sunny, die in het dagelijks leven ook naar de naam Ria luistert. Alles, maar dan ook werkelijk alles, draait in hun leven om motoren. Eén en ander blijkt uit de vele motoren die zij in bezit hebben of hebben gehad, de grenzeloze inzet voor MAG-Zeeland en het onderhouden van de grootste en gezelligste community voor Zeeuwse motorrijders -De ZMVC-.

En vrijdag aanstaande stappen zij met motor en al in het huwelijksbootje en wij willen dat jij erbij bent !

Wij, van het feestcomité :+ , denken dat het geweldig is als we deze motorliefhebbers met zoveel mogelijk motoren naar het huwelijksaltaar begeleiden. Daarom willen we jou vragen om daar bij te zijn, je zal ze er een groot plezier mee doen. Ookal (hoe is het mogelijk ?) ken je ze niet, of niet zo goed, dan nog ben je van harte welkom voor een gezellige middag.




Het programma ....

Vrijdag 01 augustus 2008
13.00 uur | Verzamelen op de parkeerplaats bij Restaurant Vrouwenpolder (Link Google onderaan post)
13.30 uur | Vertrek naar het huwelijkshuisje
14.00 uur | Aankomst
14.30 uur | Vertek naar Gemeentehuis Wissenkerke
15.00 uur | Huwelijks voltrekking met aansluitend een leuke toerrit van circa 100 km.

Kortom, heb je nog geen wilde plannen voor vrijdag a.s., staat het weer je aan, heb je zin in een leuke toerrit door Zeeland, lekker even bijkletsen met andere motorrijders .........en ........ wil je het bruidspaar een onvergetelijke dag bezorgen, kom dan richting Vrouwenpolder !!!

ring.jpg

Freak en Sunny samen op de ring


Be There !!



Edit: Hij pakt de link niet naar googlemaps: Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te doen alleen een beetje ver weg. Ik zou ook niet weten waar dat restaurant ligt en misschien vele met mij ook niet.


*Edit* Net even gekeken:

snelste route over 178,4 km
in ongeveer 1 uur en 54 minuten

Een dan nog terug - dat zou dat om en nabij de 360 km zijn

[me="Bikermouse"]vind dat net ietsie teveel[/me]
 
Laatst bewerkt:
Mooie datum en tijd om te trouwen !

Elf jaar geleden op dezelfde datum en het zelfde tijdstip hebben mijn mannetje en ik ook ja tegen elkaar gezegd.
Misschien dat we komen, maar mocht het niet lukken wil ik het a.s. bruidspaar vast alle goeds wensen.





Misschien dat ik toch wel even kom
 
Beetje kort dag vind je zelf ook niet ?

Als je wat eerder was geweest hadden mensen een camping oid kunnen boeken en er een lang weekend van kunnen maken. het is nu niet echt naast de deur ;)

Ik zit zelf in het teutoburgerwald op dit moment dus helaas gaat het mij niet lukken
 
Ach, kortdag ..... enerzijds wil je het bruidspaar verrassen, anderzijds moet je het bekend maken. Daarnaast verwacht ik niet dat mensen een compleet weekend zullen inplannen om voor hun 'onbekende' uit te zwaaien. Hoe leuk het ook is.

Dus we doelen meer op rijders uit de regio en/of omliggende regio's die nog geen wilde plannen hebben voor vrijdag.
 
Jah, na de regen en onweer van vannacht weer zoneschijn, dus pak je motort en kom gezellig richting Zeeland !
 
Terug
Bovenaan Onderaan