The Welshman Evolution CBX project

Even wat anders,zag ik net het vrouwtje voorbij lopen met een meetlint en een papiertje
en een (er moet weer wat getimmerd ;) )worden blik.......aarrgghhhh! :?

Zal morgen wel om hout uit moeten om een kast voor in de kamer te timmeren..... O-)

Life is hard and then you die. _O-
 
Even wat anders,zag ik net het vrouwtje voorbij lopen met een meetlint en een papiertje
en een (er moet weer wat getimmerd ;) )worden blik.......aarrgghhhh! :?

Zal morgen wel om hout uit moeten om een kast voor in de kamer te timmeren..... O-)

Life is hard and then you die. _O-
ik ken wel een meubelmaker die zoiets zou willen doen in ruil voor een mooie achterbrug O-)
 
Even wat anders,zag ik net het vrouwtje voorbij lopen met een meetlint en een papiertje
en een (er moet weer wat getimmerd ;) )worden blik.......aarrgghhhh! :?

Zal morgen wel om hout uit moeten om een kast voor in de kamer te timmeren..... O-)

Life is hard and then you die. _O-

Misschien hoef je alleen maar mee naar de Ikea ......................... :$
 
Laatst bewerkt:
ik ken wel een meubelmaker die zoiets zou willen doen in ruil voor een mooie achterbrug O-)

Word moeilijk transporteren dan, je hebt geen aanhanger en geen trekhaak, o en trouwens ook geen auto geloof ik.
En je dromen aangepast? Alleen een achterbrug en geen compleet frame?

;) ;) :9 :9 :W :W
 
Word trouwens een bescheiden tankje en weer een brute fiets, zekers als je hem in real life hebt gezien. :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Word moeilijk transporteren dan, je hebt geen aanhanger en geen trekhaak, o en trouwens ook geen auto geloof ik.
En je dromen aangepast? Alleen een achterbrug en geen compleet frame?

;) ;) :9 :9 :W :W
:? :? ik denk dat je even mijn profiel moet bekijken om er achter te komen dat je waarschijnlijk in de war bent vriend ,daarna zal ik een excuus accepteren
 
super! kom ik de spullen vandaag even halen .
heb je er ook een aanhanger bij ?


P.s ik heb geen trekhaak , dus ik kan vast je auto er wel even voor gebruiken , toch ? _O-

He ronwindt, ging om deze kwinkslag en die ervoor maar was je alweer vergeten zo te horen.
Daarvoor was geen excuses nodig, bal kwam terug.
:) :) ;) ;)
 
:? :? ik denk dat je even mijn profiel moet bekijken om er achter te komen dat je waarschijnlijk in de war bent vriend ,daarna zal ik een excuus accepteren


Nee,de Fries is niet abuis,hij refereerd naar jouw afgewaaide geouwehoer wat jij op 3 Januarie hier in dit topic hebt uigekraamd.......... :W (lekker op zijn tijd natuurlijk,daar niet van)

Dus jij moet je excuus aanbieden. _O- :W
 
He ronwindt, ging om deze kwinkslag en die ervoor maar was je alweer vergeten zo te horen.
Daarvoor was geen excuses nodig, bal kwam terug.
:) :) ;) ;)


Hee,das toevallig!Reageerde ook net op de beste man.Zal de leeftijd zijn dat die dingen begint te vergeten.(Vervroegde dementie zeg maar ;) )

Ron....VRIEND! :+
 
Heb ik ook wel eens last van, tenminste zegt mijn vrouw.

@ronwindt
Heb je profiel en de site even bekeken en moet zeggen: uit wat ik van de foto's opmaak is dat jij gewoon de Jerryt bent met hout.
Ik ben al blij dat ik eerder genoemde ikea kast fatsoenlijk in elkaar krijg.
 
ik ken wel een meubelmaker die zoiets zou willen doen in ruil voor een mooie achterbrug O-)

Tuurlijk ken jij die!Een echt vakmannetje. :}
Ach,vind een lekker timmerklusje ook wel weer eens wat anders en het vrouwtje wil geen vreemde kerels over de vloer(of was ik dat? ;) )
Is opzich ook geen moeilijke klus,moet lekker basic worden van steigerhout in combinatie
met wat plaatwerk.In deze ouwe toko hier al heel wat afgeklust dus dit is peanuts. O-)
 
Tuurlijk ken jij die!Een echt vakmannetje. :}
Ach,vind een lekker timmerklusje ook wel weer eens wat anders en het vrouwtje wil geen vreemde kerels over de vloer(of was ik dat? ;) )
Is opzich ook geen moeilijke klus,moet lekker basic worden van steigerhout in combinatie
met wat plaatwerk.In deze ouwe toko hier al heel wat afgeklust dus dit is peanuts. O-)
Het klinkt bijna arrogant, maar .. het is laat en tijd om te slapen
Mooi werk mannen
Ik heb nu verder niks te presteren
 
He ronwindt, ging om deze kwinkslag en die ervoor maar was je alweer vergeten zo te horen.
Daarvoor was geen excuses nodig, bal kwam terug.
:) :) ;) ;)


sorry kerel , ik denk , wat heb ik nou aan mijn broek hangen , een volledig onbekent iemand die op die manier tegen mij zit te lullen _O-
ik weet echt niet meer wat ik op 3 januari voor graapen op het forum plaats ,als het bericht van mij er als quote had bijgestaan , was het kwartje gevallen .

mijn excuus nogmaals voor mijn lompheid :W
 
Het zei je vergeven Ron, ;)

Actie!Kastje timmeren. :+
full
 
sorry kerel , ik denk , wat heb ik nou aan mijn broek hangen , een volledig onbekent iemand die op die manier tegen mij zit te lullen _O-
ik weet echt niet meer wat ik op 3 januari voor graapen op het forum plaats ,als het bericht van mij er als quote had bijgestaan , was het kwartje gevallen .

mijn excuus nogmaals voor mijn lompheid :W

Geeft niks, je kunt ook niet alles onthouden.
En lompheid maakt ook niks uit, als iedereen beschaafd was in deze wereld dan was er weer weinig actie en was er ook niet zoveel aan.


En Gerard een topicje over je bouwpraktijken is ook wel eens grappig ja, ben benieuwd.
Er zit iets van plaatwerk, metaal dus, in en raakt het je hobby. :Y :Y

of is het plaatwerk ook hout?
 
Laatst bewerkt:
Het freempie is klaar!Stevig zat ja.Nou nog vier deuren er in prutsen en wat beplating er omheen. _O- Is het vrouwtje ook weer blij. :+
Kunnen we weer met die cbx bezig. *O*

Smerige houtzaagsel in de werkplaats. :r :W
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan