the_King

the_King

Die hard MF'er
3 aug 2006
616
31
Oisterwijk
Hey motorduivels,

Ik ben Patrick, student in Rotterdam en fervent sporter en motorrijder. Ik heb sinds kort mijn eerste eigen motor aangeschaft: Een Honda CB1. Nu moet ik hier en daar nog wat dingetjes aanpassesn aan deze motor, maar met een beetje geluk kan ik vanaf volgende week lekker scheuren over het asfalt.

Heb tijden op de chopper van mijn vader rond moeten tuffen en dit was niet echt wat ik zocht. Bochten maken gaat kl*te en boven de 80 begon deze nogal onprettig te rijden. Na wat stiekeme testritjes op mijn CB1 (Duits kenteken, niet verzekerd) bleek dat deze toch wel een heel stuk strakker en rustiger over de weg heen tufte, met uitzondering van de hoge toerentallen dan.

Foto's zet ik hier wel op alstie af is.

Hallee.......
 
Hey motorduivels,

Ik ben Patrick, student in Rotterdam en fervent sporter en motorrijder. Ik heb sinds kort mijn eerste eigen motor aangeschaft: Een Honda CB1. Nu moet ik hier en daar nog wat dingetjes aanpassesn aan deze motor, maar met een beetje geluk kan ik vanaf volgende week lekker scheuren over het asfalt.

Heb tijden op de chopper van mijn vader rond moeten tuffen en dit was niet echt wat ik zocht. Bochten maken gaat kl*te en boven de 80 begon deze nogal onprettig te rijden. Na wat stiekeme testritjes op mijn CB1 (Duits kenteken, niet verzekerd) bleek dat deze toch wel een heel stuk strakker en rustiger over de weg heen tufte, met uitzondering van de hoge toerentallen dan.

Foto's zet ik hier wel op alstie af is.

Hallee.......

Welkom op MF *O*

Maareh... student met het bouwjaar 1970 :?
Doe je goed man! Het eeuwige studentenleven :} :+
 
welkom-1.jpg

:W
 
Welkom op MF *O*

Maareh... student met het bouwjaar 1970 :?
Doe je goed man! Het eeuwige studentenleven :} :+

Heb het aangepast, heb nu een wat geschiktere leeftijd voor het studeren ;) .

Hoi Patrick welkom


Zeg zou jij me kunnen helpen...die gasten hier praten alleen maar over hulpvaardig zijn ...de praktijk homaar..

Remolie vv: wat doe ik verkeerd
Sorry, ik moest een beetje lachen bij het lezen van deze topic, maar ik kan je hiermee helaas niet verder helpen.

De rest: Bedankt voor het welkomstwoord!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan