the_roughneck honda s-wing

op het eerste zicht niet mis denk ik... komt iets sportiever over naar mijn mening...

wat vinden jullie?

ps. het meeste van de zwarte plastiek is nog steeds mooi zoals de cockpit/stuur maw de delen die niet onderhevig zijn van de regen en vuil.
ben zeer tevreden met de resultaten van poorboy... zeker een aanrader !!!
 
vandaag eindelijk bij AVR racing geraakt...

de man had was even buitenstrijd door dat hij een vingerkootje even kwijt was :o ...
maar alles staat of hangt er terug aan of hoe zeg je da *D

alles eens besproken wat ik in gedachte had en wat hij realistist vond, hij gaat nu contact opnemen met honda om in het "computerke" te kunnen om aanpassingen te kunnen doen, ifv het injectie systeem te kunnen regelen .
hij stelde voor om een oversize cylinder te steken , nokkenas herfrezen , eventueel cylinderkopvlakken en hij gaat zelf een andere uitlaat maken.

hij ging het allemaal nu eerst eens op zijn gemak bekijken en uittellen hoeveel het gaat kosten .

maar zoals gezegt hij wil eerst in het "computerke" kunnen anders kon hij nooit het maximale uit de veranderingen halen en vondt hij het jammer van al het werk en geld. waar ik hem in kan volgen...

wordt nog vervolgd...


Op zich een leuk ruitje, en bovenstaande is dat al iets geworden???
 
hij is nog aan het wachten op antwoord van honda. blijkbaar is honda nie de gemakkelijkste om info van te krijgen tov yamaha of suzuki die zijn daar veel opener in volgens AVR racing.
 
Zo, beter laat dan nooit maar die is mooi geworden! Toen ik de eerste foto's vag van de scooter in het blauw dacht ik gelijk, getint ruitje. En jawel, 2 pagina's verder :Y

Ben heel benieuwd naar het tuningsproject. Die oversized cilinder, hoe groot is de cilinder die je wil gebruiken? :)
 
Zo, beter laat dan nooit maar die is mooi geworden! Toen ik de eerste foto's vag van de scooter in het blauw dacht ik gelijk, getint ruitje. En jawel, 2 pagina's verder :Y

Ben heel benieuwd naar het tuningsproject. Die oversized cilinder, hoe groot is de cilinder die je wil gebruiken? :)


de eerste plannen waren om die van mallossi te gebruiken (die hadden 2 mogelijkheden ene van +/- 150cc en ene van +/- 170cc) maar ik ga de voorstellen van AVR racing afwachten...
en die zijn voorstellen hangen af van ofdat hij toegang krijgt van honda tot het computerke van mene s-wing.
 
de eerste plannen waren om die van mallossi te gebruiken (die hadden 2 mogelijkheden ene van +/- 150cc en ene van +/- 170cc) maar ik ga de voorstellen van AVR racing afwachten...
en die zijn voorstellen hangen af van ofdat hij toegang krijgt van honda tot het computerke van mene s-wing.

Is er niet een Malossi CDI te koop, plug&play?
 
het is een tijdje geleden dat ik nog verder gedaan heb aan men scooter wegens de geboorte van men zoontje ...

even update : het AVR-racing verhaal is afgeblazen door de hem omdat hij het niet 100% zag zitten ( geen tijd/te veel ander werk) maw geen intresse meer denk.

over een dikke maand gaan we de volgende onderdelen bestellen en placeren van mallosi :

MAXI FLY SYSTEM (Clutch BELL Ø 125)
VARIATOR MULTIVAR 2000 MHR
VENTILVAR 2000 half-pulley
X SPECIAL belt for MAXI SCOOTER


ben nog aan het twijfelen over TC UNIT O2 controller - lambda emulator . weet er iemand welk effect dit juist heeft op de prestatie's ?
zou het kunnen vergelijken met een racing CDI ?
het kost net geen 100 euro en als het niet voldoet aan de verwachtingen is het best veel geld .

grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan