Theorie Certificaat

Diem

Rookie
2 aug 2003
20
0
Rotterdam
Hey ik vroeg me af of je op je 17de al voor je theorie kan gaan, want je hoeft niet de weg op hiervoor ofzo ik heb me bromfiets certificaat al maar dat is toch wel verschillend met de motor.

Dus kan je op je 17de al je theorie halen zodat je op je 18de verjaardag gelijk kan beginnen met praktijk ?

alvast bedankt ik weet niet of dit het goede forum onderdeel is dus sorry als het fout is.
 
site van het CBR:
"Hebt u geen theoriecertificaat A, maar wel een geldig rijbewijs B of een militair theoriecertificaat A , dan mag u met de praktijkopleiding beginnen. Iedereen die geen rijbewijs B of militair theoriecertificaat heeft, moet vóór de praktijkopleiding eerst het theoriecertificaat A halen.
Tijdens de praktijklessen moet u uw rijbewijs B of theoriecertificaat bij u hebben.

U moet tenminste achttien jaar oud zijn om het theorie-examen te mogen afleggen. Het theoriecertificaat is dan een jaar geldig. U moet het tijdens het praktijkexamen bij u dragen."

Dus helaas je moet achttien zijn....
 
bedankt.. wel klote zeg en het slaat weer nergens op waarom je nou weer 18 moet zijn voor theorie....
 
Terug
Bovenaan Onderaan