Theorie cursus

Ik wel, en mijn ervaring is dat de helft van het land overloopt van onnodige linksrijders die denken dat het bij 150 ophoudt.
De andere helft bestaat uit moraalridders die met gevaar voor eigen leven die hoge snelheden eruit proberen te halen door extra langzaam in te voegen.

Conclusie: Køtland om te rijden...

Tja ... ze rijden wel irritant veel links, ja. Niet zozeer links, maar allemaal in het midden. Dat is gewoon superirritant, want dan zit je dus achter iemand die 113 rijdt en die de persoon op het middelste baanvak aan het inhalen is die 100 rijdt.
 
Ik wel, en mijn ervaring is dat de helft van het land overloopt van onnodige linksrijders die denken dat het bij 150 ophoudt.
De andere helft bestaat uit moraalridders die met gevaar voor eigen leven die hoge snelheden eruit proberen te halen door extra langzaam in te voegen.

Conclusie: Køtland om te rijden...
Op de Autoroute in Frankrijk komen ze links rijden van zodra iemand aan 131 km/u durft af te komen.
 
Op de Autoroute in Frankrijk komen ze links rijden van zodra iemand aan 131 km/u durft af te komen.

Ja dat weet ik, en gelukkig rijdt daar niemand rechts dus kun je er mooi omheen zeilen.
Maar daar hadden we het niet over, het ging over Belgenland toch? O-) })
 
Excuses voor de late reactie, wow ik denk dat m'n meldingen uitstaan? Krijg geen berichtje zodra er gereageerd wordt..

Ik ben een beetje angstig geworden voor zelf studeren aangezien ik m'n auto theorie toen 4 keer met 1 fout teveel had gemaakt.. Cursus gedaan en direct geslaagd.. Ik ben me er wel bewust van dat zelf studeren het beste is, vandaar dat ik beide wil 'combineren'..
Good idea, right?

Bedankt voor de tips! Altijdgeslaagd.nl had ik op youtube gezien, iedereen wordt afgeblaft en ik zit daar niet echt op te wachten.. Hoe leer je het dan vraag ik me af.

Om terug te komen op het huidige onderwerp, niet alleen mensen die te traag invoegen of onnodig links rijden maar ook een aantal gekken die vergeten hun dode hoek te bekijken tijdens het invoegen of verwisselen van baan, daar kan IK me pas aan ergeren..... B|
 
Laatst bewerkt:
Zoek een rijschool die ook een avond in de week theorieles geeft. Dit scheelt veel kan ik zeggen.
Als iets in het boek niet duidelijk is kan de instructeur het nog op een andere manier uitleggen zodat ook jij het snapt. Dan heb je aan je theorieboekje genoeg en hoef je niet het internet op voor al die examenvragen.
 
Vekabest, en dan online examens maken.. tot je ze foutloos kan maken.
(dus examens meerdere malen doen tot je ze foutloos maakt) Dit heeft bij mij zeer goed gewerkt.

Verder hebben ze ook gewoon oefenvragen online, met uitleg erbij.
 
Excuses voor de late reactie, wow ik denk dat m'n meldingen uitstaan? Krijg geen berichtje zodra er gereageerd wordt..

Ik ben een beetje angstig geworden voor zelf studeren aangezien ik m'n auto theorie toen 4 keer met 1 fout teveel had gemaakt.. Cursus gedaan en direct geslaagd.. Ik ben me er wel bewust van dat zelf studeren het beste is, vandaar dat ik beide wil 'combineren'..
Good idea, right?


Bedankt voor de tips! Altijdgeslaagd.nl had ik op youtube gezien, iedereen wordt afgeblaft en ik zit daar niet echt op te wachten.. Hoe leer je het dan vraag ik me af.

Om terug te komen op het huidige onderwerp, niet alleen mensen die te traag invoegen of onnodig links rijden maar ook een aantal gekken die vergeten hun dode hoek te bekijken tijdens het invoegen of verwisselen van baan, daar kan IK me pas aan ergeren..... B|

Wordt niks... je kan beter stoppen om wat centen te besparen voor benzine voor de auto.


:+

Ik ben tot nu toe voor elke theorie in 1x geslaag. Cd-rommetje gehaald en al die proef examens gewoon een aantal keer doen. Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan