Theorie vraag!!!!!!!

boeken 2003 ja of nee

  • JA

    Stemmen: 5 50,0%
  • NEE

    Stemmen: 0 0,0%
  • KWEENIE

    Stemmen: 1 10,0%
  • Theorie?????

    Stemmen: 4 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Oppie

MF veteraan
10 nov 2004
6.272
0
Spijkenisse
Kan iemand mij vertellen of de theorie van de motor nog hetzelfde is t.o.v. 2003?????
Mijn vrouw is begonnen met lessen en moet dus ook haar theorie nog halen.
Nou heb ik wel boeken die ik in 2003 heb gebruikt maar weet dus niet of die nog up to date zijn.
Wie kan dit mij vertellen????????
Alvast bedankt :}
 
De verkeersregels zullen over t algemeen nog wel t zelfde zijn, dus boek leren kan nooit verkeerd zijn. Zou wel up-to-date cdrom erbij halen, vraagstelling is in ieder geval wel heel anders!
 
Ik heb met een druk uit 2003 gewoon m'n theorie gehaald zo'n 1,5 maand geleden.
Was wel het verschrikkelijke boek van VeKa Best...

Dus het is zeker mogelijk,

Groets Rodo
 
Hey,
Ik denk dat het beter is als je nieuwe boeken aanschaft, ivm. de nieuwe vraagstelling. (meerkeuze, open vragen).
Misschien kun je boeken lenen uit de bieb?
Good luck!!!
 
Nee man, haalt geen zak uit volgens mij...

Geldklopperij en bovendien zijn die open vragen in de categorie "hoeveel mm profiel" etc
 
regels zijn regels toch!......(tas heeft het geleerd van een cdrom....vreselijke kruispunten waar ineens achter een hek dino's zaten...hihi)

maar de theorie is het zelfde en ik ben nog geen andere borden tegen gekomen....
 
je mag anders mijn boeken wel lenen... maak ik ook wel kopie van de oefen-cdrom als je wilt. just let me know. (mijn boeken gekocht sep 2004)
maar denk niet dat t veel anders is. misschien de alcoholprom. voor beginnende rijders. (die is minder als die 0,5)

wel leuk dat je vrouw ook gaat rijden. wat voor motor wil ze gaan rijden? :)

*mcsr roelt* ;)
 
Verkeersregels veranderen amper, maar volgens mij is de manier van vragen stellen nu wel anders. Voorheen had je 'ja' en 'nee'. Ik dacht dat je nu ook A, B en C antwoorden hebt. Maarja, dat kan je beter vragen aan iemand die net z'n theorie gedaan heeft.
 
Bedankt voor alle info tot dus ver ;)
Ik denk dat we gewoon die boeken van zolder halen en daar mee aan de slag gaan en dan kijken we wel verder mocht dit niet voldoende zijn.
BEDANKT :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan