theorie

lusix

MF'er
31 jul 2013
33
0
koudekerk aan den rijn
Theorie

Ik moet as woensdag mij theorie doen en ken heel het anwb boek uit mijn hooft. En als ik een anwb examen doe heb ik 1 of 0 fouten. Maar als ik andere examens doe van andere theorie aanbieders. Dan kom ik op de 10 of meer uit. Dus vroeg me af heb ik aan de anwb 2013 nieuwe versie wel genoeg.
 
Het kan ook zo zijn dat je (ongemerkt) nerveus bent. Wat ik gedaan heb toen ik mijn theorie moest halen, schrijf alle fouten op en maak alleen de foute vragen nog een aantal keren je zult zien dat je dan langzamerhand meer zelfvertrouwen krijgt en gewoon de juiste antwoorden geeft. Heel veel succes woensdag!!
 
tip voor theorie ( als totaal zenuwwrak bij elke vorm van examen )

kijk rustig.. ( byv, bij mij gebruikte ze enkele vragen als "instinker" ook vrachtwagen-borden )
- hoogte beperking ect, aslast ook nog 1'tje -

laat je daar niet door foppen, snap je een bordje niet.. kijk naar wat anders, goeie kans dat het niks met de vraag van doen heeft..

Je krijgt ook boven-aanzichten van kruispunten met een hoop "troep" ..
gewoon, "denken" vanaf de grond, dan weet je het meestal wel heel snel.. laat je niet
-foppen- door het andere aanzicht ( boven )

da's alles eigenlijk..
 
Aan de examens van ANWB had ik niet veel gehad.
Op de website van de examenlocatie van het CBR staat een link naar een betaalsite met oefenexamens. Door die te oefenen moet het wel lukken!
 
Drivers only.nl is een zeer matige site met ZEKER geen 5000+ vragen in hun systeem! Eerder 250, en veel daarvan nog dezelfde maar net anders geformuleerd. Ik gok dat er tussen de 20 en 30 vragen herhaald worden per examen. Heb er zelf 2 weken onbeperkt gebruik van gemaakt en dat was zonde van mijn tijd...

Vekabest (theorie-leren.nl) is véél moeilijker, sommige dingen die ik via hun examens heb geleerd lees je nergens terug. Maar, je snapt het al, zitten doorgaans wel in een cbr examen en zijn daarnaast ook best handig om gewoon te weten. En van de 10 examens zaten er hooguit 5 - 10 dezelfde vragen in. De rest allemaal uniek en een hele hoop instinkers. Beter kan je je niet voorbereiden denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan