Theorie

Dort66

MF'er
22 dec 2016
33
6
Goedemorgen,

Gisteren gegaan voor me Theorie , helaas gezakt, had er 9 fout
het volgende examen staat al op de planning, 17 jan,
zijn er ook rijscholen, die de zelfde cursus geven als met een auto ?

graag wel rond Dordrecht .
 
Die zijn er, zo is er Ronald in Papendrecht. ;)

Ik heb zelf geen cursus gevolgd, vooral veel examens op internet gemaakt. En een boek
met 20 proefexamens uit de bieb gehaald.

Ik had 2 fout. :)
 
Die zijn er, zo is er Ronald in Papendrecht. ;)

Ik heb zelf geen cursus gevolgd, vooral veel examens op internet gemaakt. En een boek
met 20 proefexamens uit de bieb gehaald.

Ik had 2 fout. :)

ok bedankt, sommige hebben het nodig,
ken de hele cd uit me hoofd , maar toch.
 
Je kunt een examen met extra tijd aanvragen, kun je de vragen en antwoorden goed lezen.
Daar gaat het meestal fout, ik ken dat omdat mijn zoon ook bezig is en die leest ook op zijn manier.
 
Je kunt een examen met extra tijd aanvragen, kun je de vragen en antwoorden goed lezen.
Daar gaat het meestal fout, ik ken dat omdat mijn zoon ook bezig is en die leest ook op zijn manier.

De tijd is het probleem niet, het zijn de vragen die je niet kent.
 
Het is ook niet de bedoeling dat je " de cd uit je hoofd leert". Het is de bedoeling dat je de verkeersregels kent en leert deze toe te passen. Al moet ik eerlijk toegeven dat het hedendaagse examen soms meer een leestest is dan een verkeersexamen.
 
ik heb indertijd (2013) een aantal proef-examens gedaan op internet en daar slaagde ik elke keer voor met maximaal 2 of 3 fout. zonder een boek ingekeken te hebben ging ik naar het theorie-examen in de veronderstelling dat ik het wel zou halen op de kennis van mijn auto- en bustheorie. maar dat was toch lastiger dan gedacht. ik slaagde wel, maar ook maar net op het randje. ergo: het loont de moeite om een theorieboek door te nemen. ik kreeg namelijk vragen en situaties die ik met de oefen-examens niet tegen was gekomen.
 
... Al moet ik eerlijk toegeven dat het hedendaagse examen soms meer een leestest is dan een verkeersexamen.

Dit dus.

Ik heb vorig jaar de theorie (en het rijbewijs) gehaald en dat was toch even iets anders dan het roze papiertje 20 jaar geleden.. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan