Theorieboeken motorrijles?

G_K.e.e.M

MF'er
12 aug 2006
66
0
Amsterdam
Omdat we meestal onze theorieboeken hooguit twee weken gebruiken en ze de rest van je leven in je kast kwakt..probeer ik het eerst even via deze weg.

Mocht iemand ze nog hebben en willen uitlenen of verkopen in omgeving Amsterdam, dan zou je me daar heel blij mee kunnen maken! *O*

En anders stap ik gewoon naar de winkel.... :Y
 
Omdat we meestal onze theorieboeken hooguit twee weken gebruiken en ze de rest van je leven in je kast kwakt..probeer ik het eerst even via deze weg.

Mocht iemand ze nog hebben en willen uitlenen of verkopen in omgeving Amsterdam, dan zou je me daar heel blij mee kunnen maken! *O*

En anders stap ik gewoon naar de winkel.... :Y
Theorie leren kan hier en ik heb nog een boek met 20 examens (=1000 vragen) dat je kunt lenen. Hiermee heb ik het een maand geleden gered. Wil het boek wel graag terug, want mijn vrouw moet het (ooit) ook nog gaan gebruiken :Y
Werk vlakbij CS, dus als je intersse hebt...
 
hoi

wij hebben ook nog een boek liggen, editie 2006, manlief is er in 1x mee geslaagd..

Vraagprijs 15 euro
 
marktplaats.nl
Ik zou voor een theorieboek + cd-rom met vragen gaan, lekker alles doorspitten en dan maar oefenen!! Je kunt op bol.com zien wat het allemaal nieuw kost...
Good luck!! *D
 
5 euro mag je mijn oefen cd rom hebben. Die gebruik ik toch never nooit meer...

Ik woon bos en lommer.

email me maar..
 
Je zit in Amsterdam.. dat zou heel mooi zijn.
Wat vraag je ervoor?

kijk maar wat je ervoor wil geven, ik doe er toch niets mee en als iemand anders er blij mee is. Ik zie dat je email verborgen is, als je me ff je mailadres geeft dan stuur ik je een mailtje en ga ik even zoeken waar ze liggen
 
kijk maar wat je ervoor wil geven, ik doe er toch niets mee en als iemand anders er blij mee is. Ik zie dat je email verborgen is, als je me ff je mailadres geeft dan stuur ik je een mailtje en ga ik even zoeken waar ze liggen

Karima_Soliman@hotmail.com

Ik ben alleen nogal ernstig verkouden op dit moment....laat je me het even weten zodra je ze gevonden hebt.. dan kom ik ze ophalen zodra ik me weer iets beter voel! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan