Thermo kleding in de zomer?

ik heb ook van dat Craft spul en dat voldoet prima.
ze hebben zomer , winter of tussenin shirts .
 
Ik heb van de lidl, action en hema. Gebruik 't in de winter en de zomer dezelfde kleding, geen speciaal cool-spul in de zomer :N

hema als het koud is lidl als het warm is.

als ik dat spul van de lidl aantrek krijg ik het al kouder ook al is het 20 graden op me kamer :} en ook met 40 graden in de Turkse zon nog perfect uit te houden. maar savonds vroor ik dood (~20'c)_O-
 
Grappig. Ik heb de laatste weken met dat thermospul van de Lidl geslapen, anders had ik 't koud. Met dat spul had ik 't tering heet :P
 
hema als het koud is lidl als het warm is.

als ik dat spul van de lidl aantrek krijg ik het al kouder ook al is het 20 graden op me kamer :} en ook met 40 graden in de Turkse zon nog perfect uit te houden. maar savonds vroor ik dood (~20'c)_O-
Die van de hema is idd. wel warmer dan die van de lidl, voelt ook wat zachter aan.
 
Grappig. Ik heb de laatste weken met dat thermospul van de Lidl geslapen, anders had ik 't koud. Met dat spul had ik 't tering heet :P
Ja, in de winter houd 't me warm en in de zomer blijft 't koud.
Volgens mij omdat de lichaamstemperatuur (langer) hetzelfde blijft.
 
En nu is het de tijd om te kopen want de wintersportzaken doen in de dagen voor de voorjaarsvakantie veel spul in de uitverkoop. Kan je vaak Craft kopen voor plm €25.
 
Iemand een online-adres voor een broek om je koel te houden? Craft lijkt er geen te hebben. Is altijd ellende om je pak uit te trekken tijdens circuitdagen.
 
Iemand een online-adres voor een broek om je koel te houden? Craft lijkt er geen te hebben. Is altijd ellende om je pak uit te trekken tijdens circuitdagen.

Vandaag op de beurs deze gehaald: Fuse base-layer broek (zomer onderkleding) Was 29.95 op de beurs, weet eigenlijk niet eens meer waar. Het zit heel fijn en het is hele dunne stof. Heb dus nog geen ervaring mee hoe hij het doet in de zomer, maar het ziet er in ieder geval goed uit.

Maar craft heeft die dingen toch ook wel, of bedoel je misschien iets anders?
 
ik rij al jaren met under armour , echt perfect spul
zowel de cold als hot uitvoering.

kost wel wat maar daar is de kwaliteit ook naar , o ja lange mouwen uitvoering
anders blijft het leren pak alsnog klemmen/plakken

:W
 
Ik denk dat ik een setje coolmax neem van halvarssons. Prijs viel mij ontzettend mee en zal qua kwaliteit ook iets anders zijn dan bv lidl.
 
Ik heb het nog niet op de motor gebruikt maar ik heb een setje thermo kleding van de wildkamp. In de kou werkt het zeker. Met een set thermolaarzen aan heb ik kniediep in een sloot gestaan en ik heb er bij vrieskou niets van gemerkt (afgezien dat ik een natte voet had). Ik geloof dat het een set van Bjornson is die ik heb.

mvg

db
 
Vandaag op de beurs deze gehaald: Fuse base-layer broek (zomer onderkleding) Was 29.95 op de beurs, weet eigenlijk niet eens meer waar. Het zit heel fijn en het is hele dunne stof. Heb dus nog geen ervaring mee hoe hij het doet in de zomer, maar het ziet er in ieder geval goed uit.

Maar craft heeft die dingen toch ook wel, of bedoel je misschien iets anders?
Craft heeft geen 'zomerbroek', maar heb ze een mail gestuurd. Ze komen over enkele dagen/weken met een broek voor de zomer.

Ga denk ik echter voor deze set van Fuse, ziet er ook iets leuker uit. Kost hetzelfde als craft
HOME
 
Oke, wist niet dat craft die niet had.
Ik ben benieuwd wat die Fuse doet, van mij mag het warm worden, dan kan ik hem gelijk testen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan