thermostaat

marcelzxr

MF'er
26 jan 2006
81
0
bergschenhoek
hoi waar kan ik de termostaat van mijn kawasaki zxr750 1989 vinden ik denk dat hhij kapot is en wat kost z'n ding en is het makelijk te maken mijn motor word erg warm nu

alvast bedankt
 
mijn van slaat wel gewoon aan maar ik heb koelvloeistof in mijn systeem gegooit en dat blijft gewoon in het witte reservoir zitten aan welke kant kan ik mijn termostaat vinden en krijg ik die eruit zonder dat ik eerst mijn vloeistof eruit moet halen???
 
mijn van slaat wel gewoon aan maar ik heb koelvloeistof in mijn systeem gegooit en dat blijft gewoon in het witte reservoir zitten aan welke kant kan ik mijn termostaat vinden en krijg ik die eruit zonder dat ik eerst mijn vloeistof eruit moet halen???

Een van is een Amerikaanse bestelauto. Je zal wel fan bedoelen neem ik aan?
Maar wat is het precies het probleem wat je hebt?
 
Als mensen nu eens direct wat meer informatie in de openingspost zouden geven over het probleem van hun motor, wat zou dat prettig zijn zeg.
Steeds vaker moet door eindeloos doorvragen het probleem er uit getrokken worden.
Ik zal even kort samenvatten: je radiateur wordt warm, er zit voldoende koelvloeistof in het koelsysteem, je ventilator slaat netjes aan........WAT IS DAN HET PROBLEEM? :?
 
Rijd dagelijks naar m`n werk met de soes GS650GL word idd lekker heet maar kan tie echt wel tegen hoor. :Y hij gaat niet anders lopen , gewoon niet te lang stilstaan met dit weer. ;)

Op m`n FZ 750 heb ik wel een schakelaar gemaakt om de Fan zelf aan en uit te zetten, dat werkt heel goed met dit weer. Frans nog bedankt !
 
ene meneer Ferdinand Porsche heeft 70 jaar geleden al het ideale koelmiddel gevonden :}
het kan niet lekken, kan niet overkoken en is altijd in ruime hoeveelheden voorhanden.
bovendien is het erg milieuvriendelijk *O*











lucht

verder sluit ik me bij jb aan, wat is nu heet, wat is nu je probleem?
 
ene meneer Ferdinand Porsche heeft 70 jaar geleden al het ideale koelmiddel gevonden :}
het kan niet lekken, kan niet overkoken en is altijd in ruime hoeveelheden voorhanden.
bovendien is het erg milieuvriendelijk *O*

lucht

verder sluit ik me bij jb aan, wat is nu heet, wat is nu je probleem?

[mierenneukmodus]
Elke motor wordt door lucht gekoeld, sommige met veel ribbels op het blok, sommige met veel ribbels op de radiator (en handige olie of water als transportmiddel)
[/mierenneukmodus]

Maare, is er al meer bekent over wat het probleem nu is?
 
Rijd dagelijks naar m`n werk met de soes GS650GL word idd lekker heet maar kan tie echt wel tegen hoor. :Y hij gaat niet anders lopen , gewoon niet te lang stilstaan met dit weer. ;)

Op m`n FZ 750 heb ik wel een schakelaar gemaakt om de Fan zelf aan en uit te zetten, dat werkt heel goed met dit weer. Frans nog bedankt !

Vanmorgen 3 bruggen open en 3 x wachten voor de stoplichten>> Kwam niet eens over de helft qua temp.

Mij GSX400F gaat met deze hitte iets sneller stationair lopen.Blok is na een ritje ook niet meer vast te pakken zo heet.
 
ik dacht al?ik vraag toch waar ik mijn termostaat kan vinden en wat hij kost?
meer vroeg ik niet toch

Tja...

Bijna iedereen hier heeft je vraag uit de openingspost niet begrepen.

Dat kan zijn omdat wij allemaal te simpel zijn om jou goed geformuleerde vraag te begrijpen, maar misschien (heel misschien, astronomisch klein kansje, maar je weet maar nooit), heel misschien dus heb je je vraag niet duidelijk genoeg gesteld.

Maar ik geef toe, nu ik je openings post herlees, het zou er kunnen staan, idd.
:Z
 
Waarschijnlijk onder de benzinetank, op het hoogste punt achter het balhoofd.
(Bij mijn motor tenminste)
Vreemde reacties kreeg je trouwens, de vraag was erg duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan