Things you can do with a harley.....

En zwaaien naar motorrijders die op Japanse choppers rijden en eigenlijk liever een Harley hadden...
Niet arrogant bedoeld trouwens, heb ook een Jap gehad.

HD bezitters die tijdens hun jaarlijkse uitstapje een andere motorrijder tegenkomen en denken verhip da's waar ook men zwaait naar andere motorrijders. Vervolgens steken ze een klauw op en rijden zo de berm in. :N -O-
 
HD bezitters die tijdens hun jaarlijkse uitstapje een andere motorrijder tegenkomen en denken verhip da's waar ook men zwaait naar andere motorrijders. Vervolgens steken ze een klauw op en rijden zo de berm in. :N -O-

Zal je maar gebeuren |(

Wel leuk altijd die angst in de ogen van de tegemoet komende niet-HD rijder. "Zou hij wel of niet gaan zwaaien?", denken ze. Althans; daar lijkt het op.
Ze zijn dan bang om als eerste te gaan zwaaien en dan doe ik het maar weer. Voor mij is elke motorrijder gelijk.
 
Laatst bewerkt:
En hoezo niet rijden...

Vroegah was dat inderdaad zo, maar tegenwoordig zijn het prima machines.

[afbeelding]

da's photo shop man :Y


en terug on topic..

-foto van maken als buroblad achtergrond op je werk.. lekker stoer!
-er eentje hebben omdat je er dan duizenden vrienden bij krijgt.. (ga lekker hyven ofzo :X )
-de belgom fabriek draaiende houden.
-een tweede erbij kopen zodat je alles dubbel niet kan rijden en dubbel poetsen etc..
-de sleutelende middenstand (en iv©) bezig houden O-)
-opvulling voor je garage zodat niemand gaat zeuren dat je een garage hebt waar niets in staat O-)
09072010870.jpg

09072010873.jpg
 
Waarom denken niet-HD rijders eigenlijk altijd dat zij beter zijn dan HD rijders?
En waarom denken zij altijd dat HD rijders zich beter voelen dan niet-HD rijders?
Bewijs: zie hierboven.

Klinkt als onzekerheid, jaloezie en compensatiegedrag.

Ik denk niet dat een HD rijder zich zo druk maakt over andere motormerken.
 
da's photo shop man :Y


en terug on topic..

-foto van maken als buroblad achtergrond op je werk.. lekker stoer!
-er eentje hebben omdat je er dan duizenden vrienden bij krijgt.. (ga lekker hyven ofzo :X )
-de belgom fabriek draaiende houden.
-een tweede erbij kopen zodat je alles dubbel niet kan rijden en dubbel poetsen etc..
-de sleutelende middenstand (en iv©) bezig houden O-)
-opvulling voor je garage zodat niemand gaat zeuren dat je een garage hebt waar niets in staat O-)
[afbeelding]
[afbeelding]

:}
 
Lachen om die buikschuivers als ze weer eens knetterhard optrekken tot de maximum toegestane snelheid in hun felle kleurtjes.
maar ja, die lachen weer om die wannabee angels die thuis weer op hun flikker krijgen van moeders omdat ze weer niet hebben gezogen gedweild en de was hebben gestreken :P
 
Shit; herkenbaar ;(

Maar bij HD rijders wacht er ten minste een vrouw...

jaja, dat zeg jij, die motorrijder van the village people had toch echt een harley davidson rijder pakkie aan hoor :P
En ik zag wat beelden van de gay parade op tv, en echt niemand van die vrolijke jongens had een rijstracer outfit aan, tjaa, dan ga je toch denken als je weer zo`n stoere man op een harley langs ziet komen he _O- ;) :9
 
Zolang jij 'lik m'n reet' hebt staan onder je naam en naar de gay parade kijkt, kan ik jouw opmerkingen niet helemaal serieus nemen.
 
Laatst bewerkt:
eeuumm, Antoine, hoe bedoel je dat serieus nemen??

daar krijg ik dan weer vraagtekens bij.. :?

:+
 
Shit; herkenbaar ;(

Maar bij HD rijders wacht er ten minste een vrouw...


....
kut
....

niemand thuis zitten...

ik heb nog wat hd's in de aanbieding, ik moet ze verkopen wegens geen vrouw thuis. :/

liefhebbers iemand?

(maar de yamaha houd ik dan wel, kan ik stoer zeggen dat ik vroeger een harley rijder was :Y :] )
:+

(en nee... ben geen homo omdat ik geen vrouw heb.. ben gewoon een ontzettende lul B| )
 
Terug
Bovenaan Onderaan