thoerie vragen examen

7 sep 2014
34
0
hoi allemaal, morgen ga ik voor me thoerie examen. ik heb een cd rom waar ik mee geoefend heb.
mijn vraag is zijn de vragen op het thoerie examen anders , online vind ik ook examen vragen maar die zijn anders, ik maak me toch wel beetje zorgen .

ik hoor graag.
 
Zou je anders verwachten dat de vragen die straks gesteld gaan worden exact hetzelfde zijn als die van je cd-rom?

Dan zou het hele examen totaal geen zin hebben natuurlijk.
 
Succes met jouw thoerie examen. Daarna gaarne uw kennis der Nederlandsche taal wat opvijzelen. ;)

Okee, flauw van me. Maar ik denk dat de vragen op zo'n examen niet veel verschillen van wat er in het boekje of op Cd-rom staan. Wel de vragen 2 X lezen, want soms staat er net iets anders dan je denkt, maar heb je de vraag al beantwoord in de zin van 'oh ja, da 's dit of dat' antwoord.
 
Ik heb woensdag mijn theorie gehaald en natuurlijk qua kennis die je moet hebben verandert er niks in examen nieuwe stijl. Ik had zelf ook zo'n cdrom waarmee ik oefende maar zou je toch adviseren online ook wat (betaalde) examens te maken. Die leken naar mijn mening toch meer op de vragen die je uiteindelijk krijgt. Succes!
 
Ik heb in November mijn theorie gehaald, ik had een boekje en CD van Vekabest. Die CD heb ik vooral veel aan gehad, sommige vragen kwamen letterlijk terug in het examen. Het enige wat ik vervelend vond was dat er iemand rond liep om de boel in de gaten te houden, en ging praten als iemand een vraag had. Soms was het daardoor moeilijk om een vraag goed in je op te nemen.
 
Afgelopen dinsdag heb ik m'n theorie examen gedaan in Barendrecht, was ook nieuwe stijl. Ik heb ook het boek en de cd-rom van Vekabest gebruikt om te leren. Waren bij het examen inderdaad een aantal dezelfde vragen als de cd. Ook een aantal 'nieuwe' vragen, maar die stellen niet zoveel voor als je de basis al weet.
 
ik moet ook morgen in barendrecht zijn. ik ga ontzettend me best doen en hoop dat ik en haal en anders gewoon doorgaan.

thnx mannen
 
Succes met jouw thoerie examen. Daarna gaarne uw kennis der Nederlandsche taal wat opvijzelen. ;)

Okee, flauw van me. Maar ik denk dat de vragen op zo'n examen niet veel verschillen van wat er in het boekje of op Cd-rom staan. Wel de vragen 2 X lezen, want soms staat er net iets anders dan je denkt, maar heb je de vraag al beantwoord in de zin van 'oh ja, da 's dit of dat' antwoord.
Kleine aanvulling.
Kijk goed naar de foto's foutje is zo gemaakt
 
Heb zelf de theorie vorig jaar juni gehaald !

advies:

Bekijk de foto's goed, lees de vragen goed door (2x)!! en neem je tijd bij elke vraag. Je hebt meer tijd dan je denkt.
 
Op de weg heb je vaak maar weinig tijd om te beslissen, in dat opzicht heb je ruim de tijd bij het examen om het antwoord te kiezen.

De vraagstelling kan afwijken van het "oefenmateriaal" dus let goed op wat er van je gevraagd wordt.

Met enige voorbereiding is het theorie examen goed te doen.

En inmiddels geslaagd?
 
het was inderdaad wel goed te doen. echter had ik 1 fout teveel .net niet gehaald en das toch wel zonde. thnx guys
 
Terug
Bovenaan Onderaan