Thuis niet kunnen reageren?

Lady-BMW

MF veteraan
23 okt 2004
2.289
6
Scherpenzeel
Ik kan vanuit huis op de een of andere manier niet reageren in topics, maar is het forum ook 9 van de 10 keer niet te bereiken. Hier op het werk heb ik dus kennelijk geen last. Hoe kan dat?
 
Ik kan vanuit huis op de een of andere manier niet reageren in topics, maar is het forum ook 9 van de 10 keer niet te bereiken. Hier op het werk heb ik dus kennelijk geen last. Hoe kan dat?
Dat eerste kan een probleem zijn van je pc. Even alle tijdelijke internetbestanden en je cookies weggooien zou kunnen helpen.
 
Heb ik dus al gedaan en dat helpt dus niet. Nu heb ik een wat oudere PC en daar heeft een systeembeheerder vorige week naar gekeken ivm problemen. Deze heeft er nu ook Windows XP opgezet ipv 98SE waar ik nog mee werkte. SIndsdien is het.

Maar met andere fora heb ik dus geen problemen, alleen met MF ;(
 
Ambtenaren die op hun werk op motor-forum mogen, behoren thuis ook niets te doen. :z

Maar zet de Windows XP firewall eens tijdelijk uit, en probeer het dan eens opnieuw. :?

full


Ik neem aan dat er niets met je internetmodem verandert is qua instellingen. :)
 
Nee dat klopt. Maar anders verveel ik mij zo. :P

Er is niets veranderd aan mijn modeminstellingen. Maar dit ga ik vanavond uitproberen. Lukt het niet, dan laat ik mij wel weer horen. Alvast bedankt.
 
Heb ik dus al gedaan en dat helpt dus niet. Nu heb ik een wat oudere PC en daar heeft een systeembeheerder vorige week naar gekeken ivm problemen. Deze heeft er nu ook Windows XP opgezet ipv 98SE waar ik nog mee werkte. SIndsdien is het.

Maar met andere fora heb ik dus geen problemen, alleen met MF ;(
Misschien moest je dat virus anders eens van je computer afhalen. :X
 
Ik heb vanochtend IE7 erop gezet, en ik heb inmiddels al 4 reacties kunnen geven, en als het goed is wordt dit nr 5. Ik denk dus dat mijn IE niet goed was. Dus als het goed is, post ik vanaf nu weer meer. *O*
 
Ik heb vanochtend IE7 erop gezet, en ik heb inmiddels al 4 reacties kunnen geven, en als het goed is wordt dit nr 5. Ik denk dus dat mijn IE niet goed was. Dus als het goed is, post ik vanaf nu weer meer. *O*
Indien (il)legaal: wel updaten die hap :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan