thunderace gepraat


Klopt, daarom zal ik maar weer eens wat roepen.

Ik moest al een nieuwe band ivm het ontbreken van profiel, maar laatst reed ik met de gebruikelijke hoeveelheid gas weg en voelde ik de achterkant volledig uitbreken. Bleek mijn band lek te zijn! :(

Omdat ik voor mijn dagelijks vervoer van mijn Ace afhankelijk ben, maar meteen naar de dealer gereden en een Pirelli Diablo erop laten zetten (zelfde als mijn voorband).

Rijdt echt stukken fijner dan de Conti Sport nogwat Max die er eerder op zat! De Diablo is trouwens ook stukken hoger dan de Conti. Het kost me gewoon moeite de schaamranden er vanaf te rijden.... :P

Omdat alles nogal snel moest heb ik helaas wel de volle mep moeten betalen voor de band, het monteren was gelukkig gratis. B|
 
Gisteren tijdens MotoXtion in Zolder (wie was der nog meer btw) testgereden met de Nieuwe Kawasaki ZZR1400. Het eerste wat in me opkwam was qua weggedrag: Ik rij op een Thunderace!!!! haha... Afgezien van wat trillingen die ik niet voelde op de Kawa en ofcourse de overkill aan vermogen, leek het stuur en weggedrag echt heel erg veel op mijn Ace-je.

Denk dus dat ik die van mij toch nog maar effe hou _O-
 
Mjah... Thundercat ligt er ook vanaf...

De hoster die "triple nogwat" is er spontaan ineens mee gestopt en alle domeinen staan geregistreerd bij die nieuwe gasten.... zonder dit met de webmasters te overleggen...

Dus ik hoop dat ze ze willen vrijgezen... Anders is Natas de sjaak en Thundercat.ace.nl dus ook :|

greetz,

Cyc
 
Mjah... Thundercat ligt er ook vanaf...

De hoster die "triple nogwat" is er spontaan ineens mee gestopt en alle domeinen staan geregistreerd bij die nieuwe gasten.... zonder dit met de webmasters te overleggen...

Dus ik hoop dat ze ze willen vrijgezen... Anders is Natas de sjaak en Thundercat.ace.nl dus ook :|

greetz,

Cyc


dat klopt, thundercat.nl en thunderace.nl zaten op dezelfde hostingaccount ;)

Domeinnamen zijn nog gewoon van mij, alleen de hoster heeft besloten er spontaan mee te stoppen zonder dat even aan de klanten te laten weten :(
Ik ben al bezig met het verhuizen naar een andere hoster alleen duurt het een paar dagen voordat een domeinnaam verhuisd is. Laatste backup is van 3 juni dus we zijn niet gek veel gegevens kwijt, hooguit een paar posts.

In de tussentijd ga ik morgen vast aangifte doen wegens kaping van mijn domeinnamen en contractbreuk B|
 
dat klopt, thundercat.nl en thunderace.nl zaten op dezelfde hostingaccount ;)

Domeinnamen zijn nog gewoon van mij, alleen de hoster heeft besloten er spontaan mee te stoppen zonder dat even aan de klanten te laten weten :(
Ik ben al bezig met het verhuizen naar een andere hoster alleen duurt het een paar dagen voordat een domeinnaam verhuisd is. Laatste backup is van 3 juni dus we zijn niet gek veel gegevens kwijt, hooguit een paar posts.

In de tussentijd ga ik morgen vast aangifte doen wegens kaping van mijn domeinnamen en contractbreuk B|
de ratten }) })
maar alvast bedankt voor de moeite
suc7

groetjes fraaske
 
dat klopt, thundercat.nl en thunderace.nl zaten op dezelfde hostingaccount ;)

Domeinnamen zijn nog gewoon van mij, alleen de hoster heeft besloten er spontaan mee te stoppen zonder dat even aan de klanten te laten weten :(
Ik ben al bezig met het verhuizen naar een andere hoster alleen duurt het een paar dagen voordat een domeinnaam verhuisd is. Laatste backup is van 3 juni dus we zijn niet gek veel gegevens kwijt, hooguit een paar posts.

In de tussentijd ga ik morgen vast aangifte doen wegens kaping van mijn domeinnamen en contractbreuk B|

Waar zouden we zijn zonder de altijd oplettende en aktief meedenkende modjes!

*O* HULDE, en dank! *O*

ik was er zelf niet op gekomen.

@de rest; Rimato was de site inderdaad. Binnenkort maar eens een stapel banden scoren!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan