Thunderace toertocht 14 augustus !!

PTC-ACE

MF'er
28 jun 2003
176
0
Soest
Op verzoek een nieuw topic,

14 augustus is er de jaarlijkse thunderace toertocht. Iedereen met een ace, of gewoon degene die zin hebben in een toertocht, is welkom. Het is wel een particulier initiatief, dus geen bonnen, inschrijvingen etc.. Gewoon op een bepaalde dag, op een bepaald moment verzamelen, een leuke route rijden, tussendoor een drankje nemen en er een mooie dag van maken.

Toerrit over de Utrechtse Heuvelrug. (Mooi gevarieerd landschap met mooie bochten)
verzamelen bij de afslag Soesterberg A28 om 10.00

Wie gaat er mee ?

Groet ptc-ace

Update: Stand tot zo ver

- Smario
- Villa 147
- Donderaas
- Fransdebby
- Strokerace
- WTR 500
- Ace 4 race

Fokbow ? (mag best mee op je gixxer hoor)

 
Laatst bewerkt:
Datum staat genoteerd.

Maar hij valt wel precies in onze vakantie, dus het kan zijn dat de plannen nog veranderen.
 
Ook bij mij staat de datum genoteerd

krijgen we de verzamelplaats nog te horen

groeten
 
Ben er natuurlijk ook bij!

Ik heb ook even een topic aangemaakt op de msn thunderace site met een linkje naar deze topic.......

gr. Stefan
 
nee, hoor niet te hard .... O-)

hoewel in dit geval vriendin thuislaten wel eens beter voor je relatie zou kunnen zijn })

groet ptc-ace
 
Hee Pieter,

afgelopen zaterdag wezen kijken bij motoport in den bosch en bijna de 1200gs gekocht. Blijkt dat de motor 28000 ipv 8000 (op de teller) heeft gelopen. De verkoper had dat zeker moeten weten en ik vermoed dat het misschien weleens opzet zou kunnen zijn, af het zijn daar echt een stelletje sukkels met een iq van 50!!
Koop ging dus niet door aangezien er niets van de prijs afging. Dus nu nog steeds zonder motor.

Hopelijk rond half augustus toch een 1200gs te hebben, dan ga ik zeker mee!!

Groetjes
 
mmmh,

ok, heb je eregns die heuvelrugroute beschreven staan ? Anders wordt het weer zo'n ongeorganiseerde tocht als je niet mee zou gaan. Heb wel een route van mijn vader die ook wel leuk blijkt te zijn (omgeving nijmegen, arnhmen, duitsland) maar dan zou het beter zijn om vanaf arnhem te starten.

Ik hoor het wel van je.

wat een verhaal van motoport zeg. Het is bij die zaak zo afhankelijk wie je treft. In motoport Goes mijn ace gekocht, dat is perfect gegaan met een paar leuke gasten. Motoport Vianen ging ik voor een jas kijken, maar toen een bakvis van 17 met 4 maten te groot aan kwam zetten (ja maar die kan je stellen aan de buitenkant.....) heb ik zo'n beetje rennend de zaak verlaten. Motoport Almere was weer perfect toen ik wat wilde laten spuiten (wel duur). Ondanks het eerst verkeerd bestellen van de uitlaat, uiteindelijk toch goed gekomen.

En nu dat verhaal van jou. Ik houd het op een combinatie van beiden. Ze moeten wel een IQ van 50 hebben om jou een motor te verkopen waar meer dan 20000 km mee is gereden dan ze beweren. Stond het gewoon op de teller of hoe ben je er achter gekomen ?

Ja, ik denk dat ik inderdaad zelf maar naar Zolder rijd, heb me er nu al zo op verheugd.

groet Pieter
 
hee pieter,

we hadden het over de 10.000 km beurt, verkoper kijkt in onderhouds boekje en ziet ook 2 beurten staan met een afwijkende km stand (op de teller stond dus 8000) terwijl tweede beurt rond de 11000 is geweest.
Hij belde op naar de vorige eigenaar en die melde dat hij dit duidelijk tegen de andere verkoper heeft gezegd met het taxeren en inruilen van zijn 1200gs. Deze verkoper hadden we met het eerste gesprek gesproken en meerdere malen over de km stand gehad. Er bleek rond de 20000 door vocht in de teller een ander km teller opgezet te zijn.

De route over de utrechtse heuvelrug staat aangegeven met anwb bordjes. Je kunt halverwege kiezen tussen de korte route van 70 of de wat langere van 170 km.
Als je afspreekt bij de afslag soesterberg en je gaat dan de eerste rechts bij de stoplichten (je rijd dan over de tankbaan) dan zit je gelijk op de route.
De tankbaan is die lange brede weg langs het militair terrein.

Wat je ook kunt doen is eerst ff koffie gaan drinken bij de piramide van austerlitz. Vanaf de afslag soesterberg doorrijden tot de stoplichten met t-splitsing dan bordje volgen 'piramide van austerlitz'. volgens mij is het dan namelijk rechts en de tweede links. (Midden in de bossen).
Want je zit dan namelijk ook op de route. Als je dan daar weer wegrijd terugrijden naar soesterberg en je ziet overal de bordjes langs de kant. Groen rechthoekig bordje met naam van route en pijl erop.

Groetjes
 
Hoeveel gaan er eigenlijk nog mee?
Ik zie veel afzeggingen. Ok ik ben er ook een van.
Misschien een nieuwe datum prikken voor een grotere opkomst?


IK bedoel overigens niet om aankomende rit te verzetten hoor. Maar gewoon een tweede organiseren.
 
ik ben er bij als het weer het toelaat. Bij verschuiving kan ik niet meer
14 augustus is voorlopig de laaste dag dat ik kan rijden ;( ;( .
de 15de wordt mijn knie geopereerd en dan 6 weken met krukken dus.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan