Thunderace treffen!!!

Jeffrey-'t-Vriest

MF veteraan
28 mei 2007
26.046
1
Hallo mede-acers! hierbij even een uitnodiging voor degene die hem nog niet gezien heeft op thunderace.nl.

17 mei

De startplaats is De Eendracht in Abcoude.
Het terras staat van 10.00 tot 11.00 uur tot onze beschikking, er kan dan wat te drinken en een eenvoudig broodje worden besteld! Dit is dus de verzameltijd, om 11.00 uur wil ik graag gaan rijden!!

De finish is bij De Plashoeve te Vinkeveen.
Dit is een bekende plek en was stamkroeg van onze volkszanger, Andre Hazes. Hier is het terras gereserveerd van ongeveer 15.30 tot 17.30 uur, ook hier kan wat worden gedronken en iets kleins worden gegeten als een bittergarnituur!
Ik heb niets geregeld voor wat betreft eten, maar als daar belangstelling voor is, er is genoeg HORECA in de omgeving.

In verband met de reserveringen zou ik iedereen wel willen verzoeken zich af te melden als je om wat voor een reden niet kan komen, Marin kan dit dan in de openingspost bij houden!

De rit is ongeveer 165 km. lang en zal ongeveer 3,5 uur duren, echter door een tussenstop om te lunchen zal de rit wat langer duren.

Wat tips van mij uit zijn, zorg dat je motor is afgetankt zodat je die 165 km. uit kan rijden! Ook graag kleingeld meenemen om het afrekenen niet op te houden bij start en finish! Omdat de groep vrij groot lijkt te worden hoop ik dat er mensen met portofoons meerijden, die kunnen zorgen voor wat overzicht zodat ik weet wat er achter mij gebeurd. Kanaalnummer volgt!

meld je dus aan bij het thunderace forum en neem mooi weer mee! :Y
 
Mooie poging maar denk dat er niet veel MF-ers zijn welke een thunderace bezitten ;)

Tot 17 mei

Gr Roy
 
Terug
Bovenaan Onderaan