Thunderace YZF 1000 R

fab5fabio

Rookie
18 jul 2002
14
0
Den Haag
Ik heb gister een Thunderace uit 1996 gekocht (rood/wit)....klein beetje schade aan de uitlaat en wat barstjes aan een kuipdeel (veroorzaakt door omvalschade). Verder is die helemaal goed, 22.300 km, bij 21.000 grote beurt gehad, alles is super aan de Ace! Ben nu op zoek naar een slip-on voor mijn motor en ook het rechterkuipdeel. Zodra ik foto's heb (vanavond), zet ik ze erbij...Heb wat ervaring opgedaan (twee jaar) met een CBR 600 en FZR 1000 en CBR 1000 (allemaal rond bouwjaar 1990), maar dit is echt een motor....Wow, die remmen :9~ .....nu nog ff de vering goed afstellen, dat wordt genieten..... :]
Ik kan er vrijdag/zaterdag pas op rijden (lang verhaal ivm overschrijven)...
Zijn er mensen uit de regio Den Haag die ook een Thunderace hebben? Keertje vergelijkingstest doen? })
 
Euuhhh...het lukt me niet om de foto online te krijgen, alleen als attachment beneden aan het bericht :z |( ....hellup?!
 
full


Alstu. :)

Zie ook Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding!
 
Bedankt! Ja, ik had het al gelezen, kwam er niet uit.... :z
Maar de Ace is mooi! Kan niet wachten....morgen heb ik de kentekenplaat waarschijnlijk binnen. Met Pasen ben ik van plan een lange rit te gaan maken (Parijs minimaal, Bordeaux misschien.... 8-) ) Nog meer mensen die die kant op gaan?
 
Gefeliciteerd met je ace. Uit ervaring kan ik je vertellen dat dit een hele fijne en krachtige motor is. Ik wens je veel plezierige kilometers :]
 
Nog een tip.

Pak ff een boormachine en boor ff die popnagels uit dat irritante reflectortje dat aan je achterspatbord hangt.
 
Op donderdag 27 maart 2003 11:10 schreef fab5fabio het volgende:
Bedankt! Ja, ik had het al gelezen, kwam er niet uit.... :z
Maar de Ace is mooi! Kan niet wachten....morgen heb ik de kentekenplaat waarschijnlijk binnen. Met Pasen ben ik van plan een lange rit te gaan maken (Parijs minimaal, Bordeaux misschien.... 8-) ) Nog meer mensen die die kant op gaan?


Waarom zit er bij jou dan al geen kentekenplaat op?? :?


CAT
 
De kentekenplaat zit er nu wel op! Ik heb de Ace in een busje meegenomen naar huis, vervolgens overgeschreven, vrijwaring opgestuurd, en toen heeft de vorige eigenaar de kentkenplaat opgestuurd...om te voorkomen dat hij bekeuringen zou krijgen...zodoende... :)
 
Als je met Pasen een trip gaat maken en je bagage kwijt wilt :?
Ik heb nog wat voor je })


full



Mag 5 kilo op. kán 17 kilo op O-)


Wél lastig dan om je voorwiel aan de grond te houden *D
Indien belangstelling, mail staat in m'n profiel !
Woon ook niet zover weg, dus je kunt het er ook op komen laten schroeven, service van de zaak :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan