thunderace

zwammi

MF'er
17 sep 2003
197
0
yamaland
kan een thunderace kopen van 98 met 8000km op de teller( van een kennis) enkel nieuwe banden zijn nodig vraagprijs is €3500

niet veel geld zeker?? wat denken jullie?
 
ik ga een paar foto's gaan nemen, tis een zwarte,

staat bij een dealer hier in mijn buurt
 
ik heb em reeds gekocht en hij rijdt prima, piccies volgen, hij is in perfecte staat, enne veel comfortabeler voor mijn duo dan mijn r1
 
ik heb em reeds gekocht en hij rijdt prima, piccies volgen, hij is in perfecte staat, enne veel comfortabeler voor mijn duo dan mijn r1

Mocht je met de R1 in je maag zitten dan wil ik je wel uit de brand helpen, geef er zo 3500 euro voor............. :+ :+ :+






Veel plezier met de ACE
 
Absolute aanrader!
En de prijs is heel erg laag.

Ik ben vrijdag op de Ring geweest met mijn Ace. Het is daar echt een monster. Wat een vermogen. En heb gisteren ruim 600 km gereden en stap nog redelijk fris af.
Houd alleen het olie verbruik in de gaten. Die bakken zuipen echt olie. Maakt verder niet uit, als je het maar in de gaten hebt.

Maar ik geloof dat dat vanaf 1998 wel verbeterd is. De mijne verbruikt 1 op 1000 als ik flink aan het gas trek.
Verder kan ik niet veel nadelen bedenken buiten die alle sportmoteren hebben dan.
 
Houd alleen het olie verbruik in de gaten. Die bakken zuipen echt olie. Maakt verder niet uit, als je het maar in de gaten hebt.

Maar ik geloof dat dat vanaf 1998 wel verbeterd is. De mijne verbruikt 1 op 1000 als ik flink aan het gas trek.
Verder kan ik niet veel nadelen bedenken buiten die alle sportmoteren hebben dan.
Klopt, is verbeterd, ik heb een ace uit '99. Heb dr inmiddels 4000km mee gereden en het oliepijl is niet of nauwelijks gezakt
 
Mijn Ace uit 98 verbruikte 1 liter op 1000 km, maar mijn dealer zei me dat ik inplaats van vol syntetische olie, half syntetisch moest indoen en serderdien verbruikt die geen druppel olie meer, ik kon het niet geloven maar het is zo.

Mischien een tip voor de olie zuipende Thunder Ace.

BTW, ik kocht mijne Ace met 25.000 km voor 3500 euro in perfecte staat buiten 2 kleine barstjes onderaan in de kopkuip, en als ik een mooie kopkuip op de kop kan tikken staat mijne ace als nieuw.

Bestaat er geen club of website voor Thunderace rijders ???
 
Laatst bewerkt:
Mijn Ace uit 98 verbruikte 1 liter op 1000 km, maar mijn dealer zei me dat ik inplaats van vol syntetische olie, half syntetisch moest indoen en serderdien verbruikt die geen druppel olie meer, ik kon het niet geloven maar het is zo.

Mischien een tip voor de olie zuipende Thunder Ace.

BTW, ik kocht mijne Ace met 25.000 km voor 3500 euro in perfecte staat buiten 2 kleine barstjes onderaan in de kopkuip, en als ik een mooie kopkuip op de kop kan tikken staat mijne ace als nieuw.

Bestaat er geen club of website voor Thunderace rijders ???
Niet meer. Er was er een maar die is terziele gegaan. Was overigens niet veel te beleven daar. Maar we kunnen er toch weer een oprichten?
 
Volgens mij zijn er heel weinig actieve Ace-fanaten in NL...

Ik denk dat je om en nabij de 100 zal stranden (zo op mijn gevoel)...

Die van mij 'zuipt' iig geen olie...doet heel netjes 4000-5000km met 1 litertje bij 'normaal' gebruik...

3500 voor een Ace met 8000 km.....Meteen doen...enneh wat heeft die gast ermee gedaan? In en uit de garage gereden voor talloze poetsbeurten???

Zonde voor zo'n machine om stil te staan....

grtz,

Cyc
 
Terug
Bovenaan Onderaan