thundercat middenbok

emmie

MF'er
19 mei 2010
39
0
Rotterdam
hoi,

Ik ben druk bezig met mn motor rijbewijs, en ben dus ook hard aan t zoeken naar motoren..

Nu was de Yamaha thundercat een goede optie, alleen lees/zie ik overal dat deze geen middenbok heeft. Om de motor in mijn schuur te zetten heb ik deze wel nodig.
Weet iemand of er een middenbok opgezet kan worden? of zijn er andere oplossingen (behalve een andere motor)?
 
waarom kan hij niet op de jiffy in de schuur :? als je al zo een kleine ruimte hebt dat je hem niet op de jiffy kan zetten ipv. de middenbok...
 
Het gaat voornamelijk om de hoek die je moet maken (gang van +- 1 meter breed) om de schuur in te komen.. Voor zover ik weet heb je geen paddockstand met zwenkwieltjes??

anders zou een motor-mover een idee zijn, maar daar heb ik dus die middenbok voor nodig..
 
Je kan toch ook gewoon je achterwiel op de motormover zetten? :?
Dan kan je dezelfde draai maken.

Vergeet alleen niet dat je dit na 20x echt wel zat bent om te doen. :X
 
Kan je dan niet beter zo'n mover aanschaffen?

2642_1.jpg


Ik heb geen ervaring met die middenbok-mover maar het lijkt mij niet makkelijk werken.
 
kijk hier even: tc.nl
vond zo dit bericht waar staat dat het niet bestaat klik maar ik zou nog even verder kijken of iemand een custom iets heeft weten te maken ofzo.
goede keus btw :Y
 
Laatst bewerkt:
nou, ik heb m nog niet :P
heb als t goed is over 3 weken mn AVD, en dan komt waarschijnlijk de thundercat :)
maar de site van thundercat is zeker handig! dank voor alle reacties!
 
die paddockstand die heeft geen zwenkwieltjes, dus dan gaat het niet lukken denk ik.. misschien toch maar eens een praatje maken met de buurman, die kelder is een stuk makkelijker te doen :)
 
handige harry zoeken en het deurgat groter
maken en dubbele deur erin.
maar;
deze paddockstand heeft wel wieltjes,
en je hoeft het ochtendhumeur van buurman niet te ondergaan
en ingrijpende klussen te doen


(gaat toch nix boven eigen stalling)

fd-motoren.nl

zit in Hillegom
die rode is wat je zoekt
die gele is voor middenbok

sukses met je AVD
en dan
:]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen ervaring met die middenbok-mover maar het lijkt mij niet makkelijk werken.

En dat werkt voor mij dus wel makkelijk.
Ik kan de draai net als de TS niet maken om in mijn berging te komen.
Ik rijd de motor achteruit de bergingsgang in, geeft de motormover met mijn voet een zetje tot deze onder de motor staat, haal het hendeltje over waardoor de mover van de vloer komt en zet dan de motor op de middenbok. Vervolgens hendeltje weer naar benden en je rolt vrolijk je berging in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan